torstai 10. maaliskuuta 2016

Hei!


Viikot taas vierineet käsittämättömän nopeasti, erityisesti nämä kaksi viimeistä viikkoa. Reddyn kanssa oon päässyt hyvin jo treenailemaan sekä koulua, että esteitä. Estevalmennukset ovat menneet vähän vaihtelevasti, kerran sillä oli niin paljon energiaa, että mulla oli hädin tuskin kontrollia, mutta tunsin, kuinka iloinen Reddy oli, joten ei se mitään, vaikka menikin vähän poskelleen. Viimeksi hyppäsimme ulkona pari viikkoa sitten ensimmäisen kerran, ja se meni ihan super. Oli ihan mahtava fiilis sen jälkeen. Vielä ollaan maltillisesti pysytty pienissä esteissä (n. 90-100cm), mutta pikkuhiljaa hyvä tulee.


Kouluvalmennukset ovat menneet myös pääsääntöisesti hyvin, oon työstänyt paljon oikeaa kierrosta, sillä Reddy on jonkin verran vahvempi oikealta, joka on täysin mun omasta ratsastuksesta johtuvaa.

Tässä pitkästä aikaa ihan lyhyt videonpätkä:




Nyt viimeiset pari viikkoa mulla olikin vieraita täällä, mun poikaystävä Ville (josta en ole täällä tainnut mainitakkaan vielä), sen sisko Maiju ja Maijun poikaystävä Topi. Mäkin pidin siinä samalla pienen hiihtoloman opiskelusta. Villelle opetin paljon heppajuttuja, ja siitä onkin kovaa vauhtia tulossa oiva groomi mulle kesän kisoihin, haha :p.



Tehtiin paljon kivoja juttuja yhdessä, syötiin hyvin, shoppailtiin, käytiin viihteellä, ja vaikka mitä! Lähdin heille myös oppaaksi Auschwitziin. Se tuntuu aina yhtä karmivalta, vaikka kerran siellä olenkin jo käynyt.



Ensimmäiset kisat ovat kalenterin mukaan heti ensi kuun alussa, mutta saa nähdä pääsenkö niihin, sillä Reddylla ei oo tällä hetkellä hokikenkää, ja pitäisi päästä varmaan hyppäämään maastareita ennen kisoja, joten ne ovat vielä vähän auki.

Näillä kuulumisilla jatketaan treenejä samaan malliin :)

Löysin kivan kuvan musta ja Backetista viime kaudelta!



4 kommenttia:

  1. Harmi, ettei video näy Suomessa :( näyttää hyvätä tossa kuvassa! Ja ihania kuvia :)

    VastaaPoista
  2. Asuuko Ville myös siellä?

    VastaaPoista