lauantai 16. tammikuuta 2016

Loma Suomessa!


Moikka!

Nyt on vuorossa postausta mun lomasta, jonka vietin Suomessa ja vähän tietenkin heppajuttuja samassa. Mun loma oli ihan uskomattoman kiva! Näin paljon kavereita, ja tein kaikkea, mitä en normaalisti ehdi tehdä. Olin Suomessa lähes kuukauden.


Joulun vietin oman perheen kanssa, syöden perinteisiä jouluruokia, joulusaunat jne. Ja sain tänä vuonna tosi kivoja ja tarpeellisia lahjoja perheeltä, sukulaisilta ja kavereilta! Oon vissiin ollut kiltti :').

 

Eli Lahjoiksi sain mm. kahvinkeittimen, kolmet uudet ridahousut, saappaanvarret, KL:n hupparin, puntarin, Alien -hajuveden, Body Shop setin, rahaa + kaikkee pientä kivaa! :)



Loman tarkoitus oli horse free -holiday, mutta olihan se pakko muutaman kerran käydä ratsastamassa! Ei siinä mennyt kuin viikko ja olin taas tallilla. Näin nopeesti sen huomaa, kuinka riippuvainen oon hevosista.


Kävin ensimmäisellä kerralla ratsastamassa sellaista valkoista pientä Selda -ponia. Oli kyllä huippua ridata taas ponilla! Meillä oli vaaleanpunaiset pintelitkin ja kaikki! :D Viikko sen jälkeen pääsin ratsastamaan Heli Puikkosen tosi mageella kouluhevosella. Hepan nimi on Lord of the Dance.




Sitten oli mun 18 -vuotias synttärit! Voi kamala, kun on "vanha" olo. Vastahan mä olin 11v poniratsastaja! Synttärit vietin kavereiden kanssa, ja tulihan sitä käytyä vähän viihteelläkin!



Muutama päivä synttäreiden jälkeen lähdin lentokoneella takasin tänne Puolaan. Oli kiva palata kotiin, mutta samalla jäi haikea fiilis jättää taas kaikki kaverit sinne.




Suomessa olon aikana mun kaveri Klaudia ratsasti Reddyä, ja oli niin kiva jättää se sille hoitoon, kun luotto oli 100%. Nyt oon back in business, ja ridaillut Reddyä muutaman päivän. Vähän oli kyllä outoa nousta satulaan näin pitkän tauon jälkeen. Reddy oli kuitenkin tosi hyvin ridattu, ja oli ihan sama omaitsensä.


Nyt mulla muuttuu mun ratsastushommat sillain, että aion vaan ratsastaa Reddyä, ja keskittyä täysillä opiskeluun. Eli vähään aikaan ei tule postauksia muista hevosista, joka myös tarkoittaa sitä, että mulla on enemmän aikaa blogille ;). Tässä kuussa mulla ei ole vielä valmennuksiakaan, sillä ei ollut järkeä maksaa tätä kuukautta, kun en tiennyt minä päivänä tulisin takaisin.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti