sunnuntai 24. toukokuuta 2015

Hyviä ja huonoja uutisia!

Moi! Sain vihdoin netin takasin, ja oon niin onnellinen (toki en siitä, että joudun opiskelemaan nyt tuplasti). Tähän postaukseen sain kivasti sekä kuva-, että videomateriaalia. Mulla on super hyviä uutisia, ja sitten vähän huonompia.


Huonommat ensin. Mulla piti olla tänä viikonloppuna koulukisat vaativa B -tasolla Michan kanssa, mutta en päässyt starttaamaan. Torstaina mulla oli kouluvalmennus, joka meni ihan nappiin ja oltiin niin valmiita starttaamaan perjantaina, mutta yön aika tulin tosi kipeäksi. Mua harmittaa tosi paljon, kun oltiin treenattu niin hyvin. Normaalisti pystyisin kilpailemaan, jos olisi vain kuumetta yms. Mutta oksennustaudissa ei hirveästi kouluradalle lähdetä. Voi olla, että söin jotain huonoksi mennyttä ruokaa tms, sillä muutaman päivän jälkeen mun olo oli parempi. No näitä sattuu, ja katse kohti seuraavia kisoja! Joka tapauksessa Michan kanssa valmennukset ovat menneet tosi hyvin.


No sitten ne hyvät uutiset. Reddylla voisi alkaa jo hyppäämään, mutta haluan ensin enemmän rutiinia kouluvalmennusten osalta ja edetä rauhassa, sillä olihan tässä pieni breikki. Huomenna mulla onkin kouluvalmennus Reddylla aamusta!



Perjantaina mun olo oli niin huono, että en Reddyäkään ridannut, joten Szymon ratsasti sen. Ensimmäistä kertaa näin, kun joku toinen on Reddyn selässä, ja oli ihan uskomaton tunne nähdä miltä oma hevonen näyttää. Pakko sanoa, että on se kyllä hieno! Szymon ja Reddy näytti tosi hyvältä yhdessä.







Reddy on lihaksistoltaan ihan ok kunnossa siihen nähden, että on ollut pitkä tauko. Nyt vielä, kun päästään vaan treenaamaan. Ja tässä vielä se video, minkä lupasin, jossa esittelen ne uudet ratsastus/kisakentät, ja myös uuden vesiesteen! Oon pahoillani selitän ihan omia juttuja :'D





Täällä on ollut ihana ilma, ja kävinkin heittämässä talviturkin sitä edellisenä viikonloppuna!









8 kommenttia:

  1. haha pisti silmään noi Jyväskylän Ratsastuskoulun logolla olevat ridahousut:'D

    VastaaPoista
  2. Kiva, että sait netin takaisin ja tsemppiä opiskeluun (ja treeneihin)! :D Kaikinpuolin kiva postaus, innolla odotellaan taas kuulumisia!

    VastaaPoista
  3. Hei mikä Reddyn jaloissa oli? hyvä hevosten asiat alkavat olla kunnossa. ������

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se kolautti sen viime kaudella ja oli pitkään saikulla :(

      Poista
  4. Minkälaisia kenttäsuojia sun hevosilla on ollut ja mitkä oot todennut hyviksi? Minkä merkkisiä/tyylisiä kenttäsuojia suosittelisit poniratsukolle, joka harjoittelee maastoesteitä ja mahdollisesti kesällä starttaamassa harrastetta ? Kiitos vastauksestasi jo etukäteen :)

    VastaaPoista
  5. Mulla oli Antonylla sellaset N.E.W -merkkiset kenttäsuojat, ja ne oli tosi hyvät. Reddyn suojien merkkiä en tiedä, koska ostin ne käytettynä. Haluisin reddylle PEI:n suojat kisoihin. Suosittelen sellasia kenttäsuojia, jotka tukee hyvin, etenkin jännettä. Sellasia suosittelen lämmöllä, missä on sellanen rautaosa! :)

    Tällaset haluisin Reddylle:
    http://www.premierequine.co.uk/PBSCCatalog.asp?CatID=2015813

    Ja tälläset mulla oli Antonylla:
    http://www.horseit.com/acatalog/XC-lite.jpg

    VastaaPoista