sunnuntai 31. elokuuta 2014

Moikka! Pari viikkoa vierähtänyt tosta noin vaan. Mulla on ollut tosi paljon treenejä takana sekä hyviä, että huonoja, sekä vähän kisailuja. Ootan paljon, että pääsen muuttamaan jo omaan kotiin. Oon päässyt nyt myös allekirjoittamaan paperit, että oon virallisesti oppilas Otavan nettilukiossa, ja pääsen aloittamaan pian!




Kouluratsastuksessa oon saanut irti muutamasta valmennuksesta tosi paljon. Valehtelematta mulla oli tällä viikolla mun elämän paras koulutunti Reddyn kanssa. Ymmärsin nyt mitä mun valmentaja on hakenut multa monta kertaa. Se fiilis kun tajuaa jotain, on ihan käsittämätöntä. Mulla on paljon työtä mun käden kanssa. Reddy on niin herkkä suusta, ettei se yhtään siedä kuolaimen liikuttelua, vetävää tai vahvaa kättä. Nyt muutaman kerran, kun oon mennyt koulua ilman valmentajaa oon ollut tosi pettynyt. Heti kun oon ottanu ohjat käteen käynnissä Reddy on aloittanut nykimään päätä ylös, vaikka mun käsi ei olekkaan ollut edes niin "kova". Se on tamma, jonka kanssa ei saa yhtään hermostua. Yritän ratsastaa paljon istunnalla, mutta sitten tuntuu vaan, että hevonen juoksee alta pois.. Valmennuksissa oon saanut Reddyn liikkumaan tosi kauniisti ja pehmeillä avuilla. Mulla on paljon opittavaa, mutta koko ajan yhteistyö paranee. 





Kiitos kuvista Sanna Paavolainen :) 


Esteillä meidän rytmi ja yhteistyö on parantunut. Oma istunta on parantunut, sekä oon tuntenut oppimaan Reddyn laukan paljon paremmin, joka helpottaa myös etäisyyksien näkemistä. 

125cm

Parit maastotreenitkin on mahtunut mukaan. Reddy oli tosi vahva, ja oli vähän out of control silloin tällöin. Joka tapauksessa kaikki esteet ja tehtävät suoritettiin ilman sen kummempia ongelmia. Nyt vaan tarvitaan paljon treeniä, ja muutamat kisat, jonka jälkeen on hyvä päättää tämä kausi. 





Pääsin ratsastamaan Michalla yhtenä päivänä, sillä vuokraaja ei päässyt. Menin ilman satulaa koulua, sekä hyppäsin muutamaan otteeseen ristikon. Olin ihan innoissani taas poniratsastajana. Vuokraaja on pitänyt Michasta tosi hyvää huolta. Poneista puheenollen näin pitkästä aikaa myös entistä poniani Antonia! Anton oli täällä ponien rataestekisoissa. Olin ihan unohtanut kuinka "pieni" se on. Ihana oli nähdä uusi ratsastaja ja Antsa yhdessä radalla.


Ja arvatkaa mitä, tilattiin just mulle siniset Free Jumpit!! Oon niin onnellinen. Annoin viimeksi Suomessa ollessa varaäitille myytäväksi ponien vanhoja loimia, josta sain sitten rahat näihin jalustimiin, jota oon toivonut tosi kauan. Kiitos Pirjo loimien myynnistä! <3 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti