tiistai 8. heinäkuuta 2014

Moi! Ihanaa, kun on lämmin ja kaikkee, ja tuntuu taas ihan kesältä. Tosiaan heti kisojen jälkeen lennettiin Suomeen, ja oon nyt lomalla täällä kolmisen viikkoa vielä.

Anyway mulla on vielä kertomatta miten mun kisat päättyivät. Perjantaina ratsastettiin maasto-osuus. Ennen mun starttia mua alko jännittää tosi paljon niin, että oikeesti tärisin siinä just ennen, kun menin ravaamaan siihen lähtöboksin viereen. Mun valmentaja vaan rauhotteli mua ja ääh se oli ihan hirveetä.. :D Rata meni ihan super hyvin! Ja oon tosi tyytyväinen meidän rataan. Reddy oli ihan innoissaan ja koko ajan meno päällä!

Tässä GoPron video radasta, muistakaa vaihtaa paras laatu.





No lauantaina oli vielä ne rataesteet. En tiiä ees miten kertoisin tän kaiken, koska oon edelleen niin ärsyyntynyt itseeni. Verkassa Reddy oli niin super! Ja ratsastin varmaan paremmin, kun ikinä ennen. Kaikki oli perfect ennen rataa. Sitten tuli mun vuoro. Rata oli oikeesti tosi iso ja vaikea. Juuri ennen mun luokan rataesteitä oli loppunut world cup- osakilpailun maastokoe, jonka vuoksi siellä oli tosi paljon vielä yleisöä, josta mulle alkoi kertyä paineita. Ensimmäiset kolme estettä meni kuulemma tosi hienosti ja ratsastin hyvin, mutta itsellä oli jotenkin sellanen fiilis, että toin Reddyn kokoajan huonosti. Kolmannen esteen jälkeen aloin yliratsastaa, ja voi luoja.. En ole ikinä elämässäni ratsastanut niin huonosti! Sieltä alkoi tulla puomeja ihan kiitettävää tahtia alas.. Jokaikinen puomi oli täysin mun vika. Ainoa asia mihin oon  tyytyväinen, niin mun hevoseen, joka silti hyppäsi jokaikisen esteen mun mokailuista huolimatta. Mua hävetti ja ärsytti niin paljon. Ja mun valmentajakin oli tosi pettynyt. Mä vaan jotenkin kadotin oman kontrollin. No tää oli kuitenki mun ensimmäinen kv-kilpailu Reddyn kanssa, ja nyt mulla on tän johdosta paljon enemmän luottoa Reddyyn, se teki niin hienon työn. Tästä kilpailusta kertyi ainakin paljon kokemusta sekä mulle, että mun valmentajalle. Nyt me tiedämme yhdessä mitä pitää treenata rataesteillä. Tästä on vaan suunta ylöspäin!






Lauantaina illalla siellä oli ne tunnetut Strzegomin bileet. Ne oli ihan huippu hyvät! Maineensa arvoset. Eikä siinä vielä kaikki, saatiin mun parhaan kaverin kanssa selfiet kenttäratsastuksen Olympia -voittaja Michael Jungin kanssa, sekä sain sen nimmari mun kuvaan! Haha ja tanssittiin myös sen kanssa yhessä vaiheessa. Oli ihan huippua, ja ainakin tulin paremmalle mielelle.. :)

 


Jäätävä kuva, mutta ei voi mitään ;)

Nyt Reddy saa vähän lomaa hyppäämisestä ja kilpailuista, sillä aikaa, kun lomailen perheeni kanssa Suomessa. Mun kouluvalmentaja ridaa sileellä jonkun verran, ja viimeisen viikon Reddy saa olla vaan ihan laitumella. Michaa taas vuokraa sellanen nuori tyttö tän ajan, kun ollaan poissa :)

 



Tosi kivaa nähdä pitkästä aikaa kavereita ja puhua SUOMEA! (muidenkin kuin perheenjäsenten kanssa). Oon nyt oikeestaan kärtsännyt itseäni rannalla kavereiden kanssa, kun on ollut niin hyvät kelit, sekä sain pyllyni nostettua jopa lenkillekkin asti.

 


treeniä treeniä
Ainiin vielä muutama asia. En ole vieläkään saanut mun todistusta, koska se on lähetetty vissiin postissa Puolaan, mutta kuulin et olisin saanut kaksi stipendiä! Puolasta ja Tiedeaineista, johon sisältyy kemia, fysiikka ja biologia. Puola ei oikeastaan tullut yllätyksenä, sillä se on mun todistuksessa luultavasti kymppi, mutta toi toinen oli yllätys! Ja vielä sellasta, että mulle saa lähettää snapchattei, oon nimellä "jjessicamalin". :D

2 kommenttia:

  1. Oot niin nätti :) Pystyisitkö ens kerralla jättää kypäräkamera videoon äänet päälle?

    VastaaPoista
  2. Kiitos :*, ja haha katotaan kuinka noloja puhun siellä radalla :'D

    VastaaPoista