sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

Pikakuulumisia ja paljon kuvia!

Apua.. Viime postauksesta on tosiaan aikaa. Täällä nyt ollaan ja miljoonan asian kanssa. Pääsin juuri kesälomalle koulusta, (haha hieman etuajassa tosin), ja on ollut vaikka minkänäköistä hässäkkää, että en vaan yksinkertaisesti ole ehtinyt päivittää. Sen lisäksi mun paras kaveri Erika, josta oon monesti maininnut pääsi meidän tallille töihin ratsastaa kaikenlaisia hevosia! Ja aina, kun Erikalla on ollut vapaa-aikaa/päiviä oon viettänyt ne hänen kanssa. Aika on vaan mennyt niin hurjaa tahtia eteenpäin, että oon itsekin ihan pihalla vielä. Laitan tähän postaukseen ihan sekalaisia kuvia viime kuukauden varrelta :)




Mitä heppa-asioihin tulee, Reddyn kanssa oon valmentautunut tosi napakkaa tahtia, sillä nyt 26.-29.6 startataan mun ja Reddyn ensimmäiset kansainväliset kilpailut täällä Strzegomissa! Odotan niitä tosi paljon, ja tuntuu hyvältä, sekä varmalta lähteä näiden hyvien treeni- ja kisakokemuksien pohjalta. Ollaan käyty mm. muualla maastotreeneissä, sillä kotirata on jo sulkeutunut jne. Starttaan CCI*, eli pitkää kilpailua. Pitkässä kilpailussa maastokoe ratsastetaan ennen rataestekoetta, ja maasto on pituudeltaan paljon pidempi, mitä taas lyhyessä kilpailussa. Kilpailu alkaa keskiviikkona hevostarkistuksella, johon oon käynyt ostamassa kivat vaatteet, näytän ihan lentoemännältä niissä.. :D. Keskiviikkona pääsen starttaamaan jo koulunkin, koska ratsukoita on niin paljon, että ne pitää jakaa eri päiville. Torstai on siis välipäivä, ja perjantaina sitten maasto! Odotan näitä kisoja myös siksi, että täällä ratsastetaan World Cupin yksi osakilpailu, ja kenttäratsastuksen olympiavoittaja Michael Jung on tulossa ykköshevosellaan! Niin siiistiä, etten malta edes odottaa!

Oon treenannut kaikkia osa-alueita paljon, ja kaikki on hyvällä mallillaan, sekä tehnyt mun valmentajan silmien alla laukkatreenejä. Ihanaa, saan lainata mun kaverin koulusatulaa näihin kisoihin, sillä mun oma koulusatula, joka on oikeastaan Michan, ei ole kauhean hyvä Reddylle, eikä oikeastaan mullekkaan Reddyn liikkeiden kanssa. Mulla oli tänään viimeiset rataestetreenit ennen kisoja, hypättiin muutamaa estettä, ja innari jumppasarjaa. Meni tosi kivasti. Huomenna mulla on vielä koulutunti. '

kuvat Jaroszówkan maastoradalta :)


Kuski melkein mukana!




Viime viikkoina oon viettänyt aika paljon aikaa tallilla auttaen, mm. haravoimalla, ja mun äiti ja veli on maalannut esteitä näitä kisoja varten. Oon käynyt Erikan kanssa shoppailemassa pari kertaa. Oon ostanut tosissaan ne eläinlääkäritarkistusvaatteet, sekä bikinit, shortsit ja pari toppia.


Michan kanssa oon viettänyt ihan vaan poniratsastajan unelmaelämää, laukkaillut pellolla ilman satulaa, hinkannut vaan ihan vähän koulua, ja käynyt muutamissa estevalmennuksissa. Testasin Michan kanssa mun veljen  GoPro kypäräkameraa, joten luvassa tulee olemaan mun maastorata videon muodossa!



 Juhannus vietettiin mun perheen (+ Erika lasketaan perheeseen) ja yhden suomalaisperheen kanssa täällä grillaten yms. Söin varmaan enemmän kun viikon aikana yhteensä, sillä ruoka oli ihan sika hyvää!





10 kommenttia:

  1. oon tyhmä, mutta siis minkä takia siihen tarkastukseen piti ostaa tollaset vaatteet?:D Voi vitsit et sulla on käyny hevostelun osalta iso tuuri, että muutitte perheen kanssa tollaseen paikkaan!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kansainvälisissä kisoissa se hevostarkastus on sellanen yks ns. tapahtuma sitä kilpailua, joka tapahtuu ennen kouluosuutta. Siellä on paikalla tuomaristo, eläinlääkäri, sekä sen kilpailun "hallitus" ja tuomariston puheenjohtaja. Ja sitten ratsastaja esittää sen hevosen niille, ja se on hieno tapahtuma, ni ratsastajan ja hevosen kuuluu pukeutua siististi :) Ja oon tosi onnellinen myös, että oon saanu tollaset valmentajat mitkä mulla on, ja kotitallilla on tällaset puitteet kehittyä! :)

      Poista
  2. Kiva postaus, tsemppii niihin kisoihin!!:) Oot ihan sairaan kaunis. :'o

    VastaaPoista
  3. hei mitäs entisellä Anthonyllä kuuluu? oletko pitänyt yhteyttä nykyiseen omistajaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Antonille kuuluu tosi hyvää, se on rataesteponina yhdellä nuorella tytölla. Ne on mennyt 110cm luokkia hyvin tuloksin. Jotain videoita oon nähnyt, niin näyttänyt tosi kivalle! Ja huomaa kuinka poni nauttii, kun saa tehdä sitä mistä eniten tykkää. Sillon tällön viestitellään, mutta tuo kielimuuri on aika isona esteenä, kun ei hirveesti englantia puhu, mutta hyvää kuuluu! :)

      Poista
  4. Sulla on tollaset ihanat nappisilmät ja oot muutenkin tosi kaunis ja hyvä ratsastamaan. Oletko milloin seuraavan kerran tulossa käymään suomessa. Ois kiva nähdä sut joskus (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana <3 :) Oon tulossa näiden kisojen jälkeen 1.7, ja oon joku kolme ja puol viikkoo. Haha tietty voin nähä, tuu vaik kikkaa tai laittaa facebookis viestii :)

      Poista