sunnuntai 25. toukokuuta 2014

Koulukisailua + kuvapläjäys

No moikka! Mulla oli viikonloppuna kolmen päivän koulukisat, ihan täällä kotitallilla. Menin molemmilla hepoilla samat luokat, poikkeuksena vaan, että Michalla poneissa ja Reddylla hevosissa. Perjantaina alkoi aamusta. Oli ihan tuskaa, sillä lämmintä oli se +32°C... Tulette näkemään sen kuvissa mun naaman väristä :'D.

Perjntai meni ihan jees molemmilla. Ei nyt mikään paras, mutta ihan jees tasaiset suoritukset. Molemmat teki hyvän työn. Tää kilpailu oli sellanen osakilpailu, että kolmen päivän tulokset lasketaan yhteen ja sunnuntaina voittaja on se, jolla on nämä kolme päivää mennyt parhaiten. Jokatapauksessa, johdin molemmilla ensimmäisen päivän jälkeen.

PÄIVÄ 1









Toinen päivä ei mennyt ihan yhtä hyvin kuin ensimmäinen. Satoi aikalailla kaatamalla ja molemmat tuntuivat vähän laiskoilta. Michalla starttasin ensimmäisenä. Ihan tasanen suoritus, mutta oli aikalailla pohkeen takana. 

Reddyn kanssa ei myöskään esitetty mitään loistosuoritusta. Ensimmäisessä tervehdyksessä neiti vetäisi multa ohjat kädestä, ja vapaa käynti ei kiinnostanut häntä pätkääkään. No oli siellä niitä kivoja pätkiäkin joukossa, mutta mut tuntien, jos kouluradalla menee vähänkin pieleen oon sitä mieltä, että koko rata oli ihan hirveä ja tuun olemaan viimenen :D. No mulla oli mennyt sitten paremmin kuin muilla ja johdin edelleen molemmilla toisen päivän jälkeen. 

PÄIVÄ 2



Finaali päivänä eli tänään, mulla oli hyvä asema lähteä radalle, sillä olin suht. hyvillä pisteillä.  Michan rata meni tosi kivasti. Ei todellakaan parhaimmasta päästä, mutta paras näistä kolmesta päivästä. Micha teki tosi hyvän työn ja pääsikin heti rentoutumaan radan jälkeen. 

Reddyn kanssa sinne tuli just TV kuvaamaan ainostaan mun ja senm joka oli toisena kahden päivän jälkeen niin radat. Haha vähän siistiä, mua ei oo ikinä kuvattu mihinkään tollasee :p. Sitten se TV tyyppi haastatteli sitä, joka oli toisena! Mun rata meni tosi kivasti, ehkä myös parhaiten tänään. Vähän alku radasta olisi voinut olla voimakkaampi ja energisempi ravi, mutta itse jäin fiilistelemään niin unohdin "ratsastaa". Tänään jäin Reddyn toiselle sijalle, mutta voitin sen kilpaulun silti, koska mulla oli eniten pisteitä.  Ja Michalla voitin myös! :) 

Kivat kisat ja hyvää koulutreeniä molemmille hepoille. Varsinkin ton uuden kanssa, kun harjotellaan vielä sitä yhteistä harmoniaa. Oon tyytyväinen molempiin hevosiin. 

PÄIVÄ 3








Superponit <3

No ettei, musta nyt ihan kouluratsastajan vaikutemlaa saa niin vielä loppuun muutamia kuvia Racotin kisoista! 


tsekatkaa mun kauhun ilme :D







7 kommenttia:

  1. Moi! Mistä oot tilannu ton pompomin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.custom-xc.com/colours.php Tuolla suunnittelin itselleni paidan ja silkin :)

      Poista
  2. Oot tosi taitava ratsastaa ja muutenkin todella kaunis :) voisitko tehdä jonkun postauksen/ viedon hevosen lastaamisesta sillä se kiinnostaisi minua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Tietysti voisin tehdä, mutta mistä haluisit tietää? esim. mitä mun hevosilla on autossa päällä, miten ne matkustaa tai matkustamisesta yleisesti? Vai vaan siitä miten ne laitetaan sinne autoon :D

      Poista
    2. Aivan kaikesta mahdollisesta ja siitä millä kuljetat ponejasi trailerilla vai ihan kuljetusautolla?

      Poista
  3. onnittelut voitoita! :)

    VastaaPoista