torstai 24. huhtikuuta 2014

Moi! :) Tää viikko on ollut ihan täynnä valmennuksia. Keskiviikkona hyppäsin molemmilla. Menin ensin Reddyllä. Alkuverkassa meillä tuli vähän ongelmia varusteiden kanssa. Estesatula valui taaksepäin. Me tarvitaan estesatulaan rintaremmi, sovitettiin siinä kentällä eri rintaremmejä, joista kaikki oli joko liian isoja, pieniä tai epäsopivia. Päätettiin silti hypätä ilman sitä remmiä. Tehtiin alkuun sellasta kolmen esteen innaria, josta kolme laukkaa ja okseri. Sen jälkeen hypättiin radanpätkää muutamilla esteillä ja linjoilla. Eniten harjoteltiin tekniikka. Reddy oli tosi kiva ja jäi kiva fiilis, hypättiin varmaan 100-110cm.


Michan kanssa tehtiin aikalailla samoja juttuja. Sain tosi hyvän rytmin Michan kanssa ja esteet meni kuin vettä vaan. Hypättiin kunnon metriä.




Tänään mulla oli molempien kanssa koulutunnit. Reddy oli ihan super tänään. Sain tosi hyvän tuntuman käden kanssa, eikä Reddy enää yhtään vastustellut. Mulla on lainassa nyt mun valmentajan suitset, ennen kuin saan tilattua oikeen mittaisen kuolaimen. Tosiaan täällä Puolassa ei myydä kun puolikkaita senttejä kuolaimissa esim. 13,5, 14,5 yms, kun tarviin just sen 14,0. Pitää tilata netistä.
Anyway, isoin ongelma on kyllä mun istunnan kanssa. Sillä on niin isot liikkeet, enkä vaan osaa istua alas. Mut Reddy oli tosi hieno.

Michalla meni kanssa ihan kivasti. Loppuun pääsin istumaan tosi hyvin ponin ympärille ja sain sen liikkumaan kivasti pehmeillä avuilla. Oli tosi kuuma, okei vaan 24°C, mutta mitä mä teen kesällä, kun lähenee 40°C, ja oon jo nyt sitä mieltä, että liian kuuma :D. Huomenna, jos on aikaa Micha pääsee kyllä karvoistaan.















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti