sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

Eilen meillä oli tallilla alue/kansalliset estekilpailut. Osallistuin Reddylla kahteen luokkaan 100cm ja 110cm. Tarkoituksena oli saada tuntumaa kisatilanteesta Reddyn kanssa. Metri menin ihan super puhtaalla perusradalla, uusinnassa sarjan A-osa alas. Olin tosi tyytyväinen rataan, ja niin oli myös mun valmentaja.  110cm meni ihan kivasti. Ensimmäiset esteet olin vähän unessa, ja ehkä vähän liikaa suussa, ja muutama puomi tulikin alas. Yleisesti ottaen oon tosi tyytyväinen suorituksiin ja Reddyyn.




Tänään mulla oli maastotreenit. Hypättiin pieniä radanpätkiä ja P-luokan esteitä. Meen ensi viikonloppuna ensimmäisiin kenttäkisoihin Reddylla, joissa meen P-luokkaa. P luokka vastaa hevosten helpon ja yhden tähden välistä luokkaa, jossa koulu helppo A- tasoinen, sekä RE 110cm. Reddy oli ihan super. Yhden linjatehtävän mokasin itse, koska en kuunnellut valmentajaa tarpeeksi hyvin. Tulipahan sekin opittua kantapään kautta :D

Lyhyt videopätkä tämänpäivän treeneistä:



Michan klippasin tänään, ja poni onkin 2x laihemman näkönen jälleen. Ehdin klipata 1/3 osa ponista, jonka jälkeen klipperi ei ollut enää yhteistyöhaluinen. Saatiin onneksi laina klipperi, eikä tarvinnut jättää Michaa puoliksi klipatuksi. Uudet terät pitää ostaa.

Ensi viikolla mulla ei oo ollenkaan estevalmennuksia, vaan pari kouluvalmennusta ja kisat :)

8 kommenttia:

  1. Käy kattoo mun uusi blogi esteratsastajavauhdissa.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Eiks siellä tarvii kvaaleja ollenkaan? :o mut hyvä et pääsette heti alottamaan kauden eikä vasta joskus kesäkuussa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tietty tarvitaan, yhdessä ja/tai erikseen :) Mulla on kvaalit kunnossa näihin ja tuleviin kilpailuihin, ja niimpä! :)

      Poista
  3. tosi kivan näkönen heppa! :) meette hyvin ;)

    VastaaPoista
  4. Noi esteet näyttää ihan pieneltä kun iso heppa! Tsemppiä kisoihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siltä ne tuntuukin :D pieni ero poneista, ja onhan tuo aika jättiläinen :D

      Poista