sunnuntai 16. helmikuuta 2014

Moro! Täällä Puolassa on jo ihan kevät mitä nyt viime päivinä ollut reippaasti päälle 10°C lämmintä.. 
Torstaina mulla oli kouluvalmennus, joka meni tosi hyvin. Saatiin Michalta sellasta ravia irti, että mun teki oikeesti tiukkaa istua siellä alhaalla. Mut siis oli kiva tunti ja oltiin tällä kertaa nyt ulkona, kun on niin kivat kelit :)

Perjantaina oli siis ystävänpäivä ja kävin Michalla maastoilemassa ja menin suoraan tallilta Liinan kanssa kahville ja illlaksi niille.

Lauantaina mulla olisi pitänyt olla kouluvalmennus, mutta hyppäsinkin poikkeuksellisesti. Taas meni ihan super! Hyppättiin linjoja ja muutamia jumppiksia, sekä pientä radan pätkää. Esteet olivat n.105cm. Mun valmentajakin sanoi, että ollaan menty rataesteillä huimasti eteenpäin ja oon sitä mieltä itsekkin. Joka ikisen hyppäämisen jälkeen oon vaan koko ajan onnellisempi ja tuntuu, että joka hyppykerran jälkeen sanon, että meni paremmin kuin koskaan, mutta näin se vaan on :D Ihanaa, että mulla ja Michalla alkaa vihdoin taas löytyä hyvää yhteistyötä. Micha on poni, joka tulee mielummin lähelle kuin jää kauaksi, mutta lauantaina se hyppäsi monta isoakin estettä vaikka kuinka kaukaa! Välillä ei meinannut kuski pysyä mukana hypyssä, mutta molemmilla oli tosi kivaa ja se on pääasia. 

Lauantaina menin tallin jälkeen Liinalle yöksi. Lähettiin yhdessä lonkkaamaan (siis longboarding niille, jotka ei tiedä) Oltiin varmaan 5h, kierrettiin vaikka missä täällä Wroclawissa. Voin kertoo, että molemmat oli ihan loppu sen päivän jälkeen. Käy oikeesti urheilusta :p Tänä aamulla herättiin tosi aikaseen ja otettiin ja lähdettiin taas laudoilla menemään. Käytiin myös ostamassa vähän erivärisiä spraymaaleja ja tekemässä muutama graffitti. Joo joo EN ole graffitteja tehnyt minnekkään talon seiniin todellakaan, vaan ihan sellasiin mihin on luvallista tehdä. 

Ensi viikolla perjantaina alkaakin hiihtoloma ja oon silloin lähdössä mun parhaan kaverin Erikan kanssa Kanarialle :p Paitsi, että meen sinne päivää aikaisemmin kuin Erika ja sen iskä. Mun lentoliput ostettiin vahingossa väärälle päivälle. No ei se mitään kyllä mä nyt yhden yön ja päivän pärjään yksin! Nyt läksyjen tekoon ja kokeisiin lukuun! 








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti