maanantai 3. helmikuuta 2014

Moikka :) Viime viikon keskiviikkona hyppäsin Michalla. Aloitettiin ihan puomeilla ja pienillä suhteutetuilla. Verryttelyn jälkeen hypättiin jumppasarjaa, jossa oli ensin niinkun kolme innari ristikkoa, jonka jälkeen yksi askel pysty ja kaksi askelta okseri ja kolme askelta okseri. Valmennus meni tosi hyvin! Loppuen lopuksi hypättiin n. 105-110cm :)

Lauantaina oli sitten aamusta kouluvalmennus, joka ei mennyt ihan niin putkeen. Micha ei ollut millään parhaalla tuulella, josta sitten itse hermostuin enemmän, kun meni niin huonosti. Se onkin hyvä tavoite mulle itselleni mitä pitää treenata. Jos ei mene heti hyvin, ei pidä itse hermostua. Lähinnä vaan kouluratsastuksessa mulla on toi, että kaikki pitää mennä ihan putkeen alusta asti muuten hermostun.

Sunnuntaina mulla oli tallivapaa ja lähdin mun kaverin ja sen iskän kanssa Tsekkeihin päiväksi laskettelemaan ja kivaa oli! Ainut vaan, että vähän huono sää.







Muuten oon ratsastellut kevyesti ja maastoillut, varsinkin nyt, kun on paistanut aurinko ja ollut hyvä sää. Tänä viikonloppuna lauantaina on yhden päivän estekisat jossain tunnin päässä. Meen Michalla ottaa vähän ratahyppyjä alle pitkästä aikaa.

Huomenna mulla on lääkärintarkastus, josta saan taas ne tulokset, jotka annetaan sitten mun valmentajalle. Lääkärin jälkeen meen salille ja illalla hieronta... Ah ihanaa en muistakkaan millon viimeksi oon ollut hierojalla<3





Julkaisen huomenna sen kouluratsastus -videon Michasta, heti kun se on ladannut itsensä YouTubeen :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti