perjantai 21. helmikuuta 2014

Moikka taas :) Tää viikko on ollut kyllä yhtä sun muuta hässäkkää. Koulussa ollut tosi kiireistä, on pitänyt lukea kokeisiin saada valmiiksi projekteja, esseitä yms. On pitänyt alottaa pakkaamaan ja voisin jatkaa tätä listaa loputtomiin..

No ihan sama nyt en ala kertomaan teille romaania mun viikosta, koska mulla on niin paljon asioita hoidettavana vielä. Siis asiaan mulla oli eilen mun kauden ensimmäiset maastotreenit! Helmikuu ja mä pääsin jo maastoesteille, vähän siistiä! Molemmat oli ihan innoissaan. Hypättiin alkuun pari pientä ja sitten muutamia ponien yhden tähden esteitäkin :) Oli ihan parasta!


Mutta nyt nokka kohti lentokenttää! B)

6 kommenttia:

  1. Meinaako ponien yksi tähti niiku ponien helppoa vai vaativaa?:)

    VastaaPoista
  2. Kivan näköistä menoa! :) Mitkä on teidän tän kauden tavoitteet? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) No saa nyt nähdä, riippuu vähän mitä puhutaan valmentajan kanssa mitkä olis luokkatavotteet :) Mut yks tavote vaan pitää hauskaa ja mennä kisoja, josta molemmat nauttii :)

      Poista
  3. Voisitko tehdä koulusta postausta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ainiin tätä on kysytty ennenkin :D joo varmasti loman jälkeen :)

      Poista