keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Lauantaina olin siis siellä pienissä estekisoissa. Ne meni ihan super hyvin voitin sen mun luokan! Alotettiin tää kausi ihan pienestä luokasta olisko se ollu 90cm? En tiiä ku täällä luokat ei mee senttimetrien mukaan. Muutenkin kun mun valmentaja vaan ilmottaa mut kisoihin sanomatta välttämättä edes mitä luokkaa oon menossa joten whatever. Rata meni kivasti. Ei paljoo mitään huonoo sanottavaa aika perus kiva suoritus! Menin vaan sen yhden luokan.


Sunnuntaina oli vapaapäivä ja olin salilla ja tein vaan koulujuttuja. Maanantaina kävin laukkailemassa kevyesti pellolla. Tiistaina kävin taas salilla. Illalla leikin sitten yhden 4v Iinan kanssa, kun meillä oli äitin kavereita. Tehtiin kaikkia kasvomaalauksia ja vaikka mitä :p




Tänään oli taas sitten estevalmennus illasta. Meni ihan nappiin! En oo varmaan vuoteen ollut näin tyytyväinen estevalmmennuksen jälkeen. Koko ajan luotan Michaan enemmän ja tuntuu, että vihdoin alkaa noi rataesteet sujua paremmin myös mun pään sisällä. Hypättiin kaikkia eri jumppasarjoja yms. Loppukorkeus oli 110cm. Huomenna mulla on vielä kouluvalmennus :)




1 kommentti:

  1. Sinut on haastettu!

    http://viljojaemppu.blogspot.fi/2014/02/haaste.html

    VastaaPoista