keskiviikko 5. helmikuuta 2014

8 kommenttia:

  1. Kyllä se nyt menee kun on kunnon ratsastaja!

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Muuten aika jännä, et nää molemmat kommentit lähetettiin täsmälleen samasta osotteesta :D mut eikö menekin ;)

      Poista
    2. Mää oon toi eka ano, mutten kyllä oo toi toinen XD!

      Poista
  3. Kylläpäs Micha on hieno! :) Ihana poni <33

    VastaaPoista
  4. Kuka Michalla ratsastaa?:) Hieno! Kun muutitte ulkomaille hermoilitko englannin puhumisesta yhtään, vai oliko sulla jo sen verran hyvä enkuntaito että tiesit pärjääväsi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Michalla ratsastaa mun kouluvalmentaja Katarzyna Konarska :) No en tiiä "hermoilinko", mutta mun englanti oli oikeesti tosi heikko, kun muutettiin. En vaan koulussa oppinut sitä.. Pääsin joka englannin kokeen just ja just läpi Suomessa. Rehellisesti osasin kertoo mistä oon kotosin ja mun nimen ja en paljoo siitä enempää. Mut nyt puhun tosi sujuvasti jo! Valmennuksissa ymmärrän oikeestaan kaiken, mut koulussa välillä vähän hankalaa vielä, mutta oon oppinu puhuu reilussa puolessa vuodessa jo tosi sujuvasti, jos vertaa siihen kun muutettiin!

      Poista