tiistai 7. tammikuuta 2014


Moikka! Koko mun pitkän lähes kuukauden mittaisen joululoman vietin Suomessa. Eilen illalla palattiin takaisin tänne Puolan kotiin. Aika meni tosi nopeasti. Ja oon ihan uupunut sosiaalisesta elämästä :D Uutenavuotena olin mun kavereiden kanssa juhlimassa. Tosi vähän tänä vuonna raketteja ainakin Jyväskylässä :( 



Shoppailin paljon uusia vaatteita! (vuoden ostokset) Kuvassa alla näkyy myös mun joululahjoista pari paitaa. Vietin mun synttäreitäkin ennakkoon 3pv, vaikka oikeat synttärit onkin 11pv. Meillä kotona oli pieni kaveriporukka, jonka kanssa pidettiin hauskaa. Ja kävin myös ottamassa napakorun pari viikkoa sitten!


Ostokset:





synttäreiltä :p


Ihan viimeisenä iltana vietin iltaa mun parhaan kaverin, sen poikaystävän ja Topin kanssa saunomalla ja chillailemalla porealtaassa! 

Siskot mahtuu hyvin samaan kylpytakkiin ;) 
Micha ei ole ollut koko aikaa lomalla, vaan silloin tällöin mun kouluvalmentaja on ratsastanut sillä. Koulu alkoi tänään ja engalntia palautellaan mieleen. Michan kävin tietysti myös ratsastamassa. Menin maastossa ja siinä sivussa siellä vähän koulua. Ootan niin, kun huomenna meen sileellä ja otetaan videokamera mukaan, joka saatiin yhteiseksi lahjaksi koko perheelle. Ihanaa, että joku muu on nyt mennyt sillä, ja tiedän taas mitä tunnetta kannattaa hakea. Vaikka olin vaan maastossa, niin Micha oli tosi kiva ratsastaa. Poni oli pyöreä ja askeleet venyivät kuin ihan eri hevosella, mitä lähtiessä. Huomenna toivon mukaan saatais pientä videopätkää pitkästä aikaan tännekkin! Heräisi taas henkiin tämä mun blogin oikea tarkoitus :D



12 kommenttia:

  1. eiih, vieläkö sä oot sen sun poikaystävän kanssa vai "jouduitteko" eroomaan :( oot ihan hirmu nätti! tsemppiä heppojen kanssa ja kouluun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) ! No en oikeen osaa selittää tätä tilannetta, kai me ollaan vielä :)

      Poista
  2. Ihanat kengät♡ tsempit koulun käyntiin :) ihania kuvia koko postaus

    VastaaPoista
  3. Hei mun on ihan pakko kysyä tosta napakorusta, että hankaako se ratsastushousuihin, kun kaikki mun ratsastushousut on suunnilleen just siihen navan kohalle..? Mä oon jo haaveillut jonkin aikaa napakorun otosta, mutta sitten aloin miettiä tota housuongelmaa :D

    VastaaPoista
  4. No mulla aika harvat ratsastushousut tulee niin korkalle ainakaan hevosen selässä. Mutta ei sen pitäis haitata yhtään vaikka tuliskin jos se on hyvin parantunut! Ainoastaan jos käytät vyötä ja vaikka esim. roikkuvaa korua niin se voi helposti jäädä kyllä kiinni siihen.. Itellä ainaki huomasin istuvani paljo ryhdikkäämmin ton korun kanssa. Otin ite sen korun just hyvin, että se ehti parantua ennen ratsastamista. Suosittelen, että ei ainakaa parii päivää ratsastais tosta korun otosta varsinkaan korkeavyötäröisillä housuilla. Mut toteuta sun haave ja käy ottamassa napakoru :)

    VastaaPoista
  5. oli kyl paras loma <3 t. eo ja pili

    VastaaPoista
  6. Ihanat kengät :) mistäs ostit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ostin sellasesta kaupasta kun CCC :D

      Poista
  7. Minkä kokoset noi kengät on? Onks tol sun bestekselläski napakoru? :)

    VastaaPoista