sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Moikka :) Keskiviikkona menin maastossa ja torstaina mulla oli kouluvalmennus. Sain Michan liikkumaan tosi elastisesti ja sen askeleet, jopa vähän irtosivat maasta. Perjantaina ratsastin Michalla koulua kentällä ja poni oli edelleen tosi hyvä! Menin keskiraveja ja yleisesti työskentelin perusasioita.

Lauantaina mulla oli aamulla kouluvalmennus. Siitä mulla onkin videopätkää, koska aikaisemmilla kerroilla unohdin ottaa kameran mukaan tallille. Meni ihan okei. Oli hyvä sekä huonoja, että hyvä pätkiä. Mun valmentaja kävi myös lopussa Michan selässä, ja sen jälkeen sain Michalta sellasta ravia, mitä ennen en ole saanut ponista irti! Ja mun valmentaja sai siltä tosi mahtavia piirteitä esiin. Harmi, kun juuri sitä pätkää ei kuvattu enää :( Mutta kaikki sujui hyvin. Illalla menin viettää aikaa mun kavereiden kanssa käytiin mm. syömässä, koska oli mun synttärit :p. 

Sunnuntai oli vapaapäivä ja kävin shoppailemassa, joka oli vähän niinkuin mun synttärilahja. 


Ensi viikolla mulla on vaan maanantai ja tiistai koulua, sillä osa oppilaista lähtee white schooliin laskettelemaan. ja ne jotka ei sinne lähde saa vapaaksi loppuviikon. Sillon mun pitää tehdä mun iso personal projectin video loppuun.. Oon alottanut sen vasta ja luultavasti kaikki vapaa-aika menee sitten siihen. Plus mulla on kolme muuta pientä projektia mitä pitäis tehdä nyt "lomalla", kun ei arkisin oo kauheesti aikaa.. Ja ensiviikolla on matikankin koe ja vaikka mitä muuta. 


6 kommenttia:

  1. Todella kiva video! Micha on niin ihana <3333

    VastaaPoista
  2. ihanan keväsen näköstä sie :D

    VastaaPoista
  3. Ääähkelpais kyllä siellä treenata! Täällä Oulun kieppeillä -15 -20 pakkasta... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. äää voi ei :D en haluu ees ajatella... viime talvena maastoilin, vaikka oli -36, mut nyt jäädyn jo, vaikka oliskin +2 :D

      Poista