sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Morjesta :)

Reilu viikko Suomessa oltu ja oon ihan väsynyt. Oon ollut ihan koko ajan menossa, ilman pienintäkään hengähdystaukoa. Lukuunottamatta paria päivää, jolloin olin 38° kuumeessa, mut silloinkin mun kaverit tuli meille ja vietti aikaa mun kaa, vaikka mä oikeastaan vaan nukuin. Siitä huolimatta ihanaa olla taas täällä, joten kaikki aika kannattaakin käyttää :).


 Oon nähnyt mun kavereita Jyväskylästä ja paria vähän kauempaakin. Oon ostellut monena päivänä joululahjoja, sekä tottakai shoppaillut itellenikin uusia vaatteita. Oon tehnyt jotain sellasta, mitä ikinä en olisi itestäni uskonut, nimittäin oon alkanut pelaamaan GTA:ta... Oon aina inhonnut ylikaiken videopelejä, en oo vaan voinut sietää niitä. Ja nyt halusin tietää mikä niissä vetää puoleen. Oikeestaan se on ihan hullun siisti peli ja nyt mä vaan pelaan sitä.. :D






Täällä oli kiva ilma viikko sitten, kun oli lunta ja sillain nyt vaan sataa vettä, toivottavasti jouluksi tulisi edes pakkasta ja sataisi lunta. 
Tän postauksen kuvat on kaikki valitettavasti mun puhelimella otettuja, koska kameran sain vasta tänään kotiin, kun iskä ajoi tänne autolla ja se oli tietenkin siellä kyydissä. 

Sain mun yhden joululahjan pari päivää etukäteen. Oon ikionnellinen tästä. Sain siis MacBook Air- tietokoneen mun papalta. Tarviin sitä niin paljon, koska mun vanha tietokone on aikalailla elämänsä loppuun tullut ja muutenkin sitä saa aina pelätä hajooko se tänään vai huomenna ihan lopullisesti. Sen lisäksi tarviin koulussa tietokonetta lähestulkoon joka aineessa, ja muutamilla onkin omat koneet aina koulussa, kun ne koulun koneet ei mitään maailman parhaimpia ole. Tän saan helposti sellasessa pehmustetussa pussissa, mikä käytiin tänään ostamassa niin laukkuun aina kouluun mukaan.  Ja esimerkiksi tallille matkalla on helpompi jatkaa läksyjä, jotka lähes aina on pakko tehdä koneella. 

<3

6 kommenttia:

  1. oho, vähä ootte porvareit :) ei oo meinaa mikää halpa toi macbook...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain sen mun isovanhemmilta, ei sotketa tätä nyt mun perheen raha-asioihin :)

      Poista
  2. miks myyt molemmat hevoset?? :o sori ku kysyn vaik oot varmaanki jo kertonu sen täällä ja sitä varmaa ollaa kysyttykki mut en löydä sitä.. :Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Antonhan on jo myyty, mutta sen takia, koska haluan kisata kenttää ja Anton soveltuu paremmin rataeste- tai kouluponiksi. Ja Micha on jonkun aikaa ollut jo myynnissä ja mun valmentajan kanssa ollaan puhuttu, että aika olisi jo vaihtaa hevosiin ja Micha pitäis saada myytyä ennen kuin saan hevosen :)

      Poista
  3. onkotoi sun mäcci minkäkokosel näytöl

    VastaaPoista