tiistai 24. joulukuuta 2013

Hyvää Joulua!

Eilen käväsin ostamassa vielä viimeisiä joululahjoja perheelle. Ja yhden itsellenikin. Ostin JC:stä sellasen vartalonmyönteisen pitsi mekon jouluksi :) Ja vietin iltaa kavereiden kanssa. Kävin illala leffassa Kallen, Topin, Henrin ja Nikon kanssa porukalla. Käytiin katsomassa sellanen leffa kun Tuntemattomat. Oli hullun siistiä oltiin ainoot siellä koko salissa!! Haha se oli nii läppä. Se leffa oli tosi
outo ja vähän pelottava. On niitä parempiakin nähty, mutta ei siellä tylsää ollu.






Tänään heräsin siinä yhdeksän aikaan ja siivosin huoneen. Kävin suihkussa ja avasin mun ensimmäisen lahjan, jonka sain Topilta. En malttanut odottaa iltaan, jolloin avataan perheen kesken muut lahjat. Oikeesti mun ilme oli varmaan näkemisen arvoinen! Sain Hilfigerin suihkugeelin ja hajuveden, joka on tosi hyvän tuoksunen ja sen lisäksi Swarovskin ihanan kaulakorun!! Kiitos Topi <3



Siinä puolenpäivän aikoihin syötiin koko perhe joulupuuro ja mä olin se onnekas, joka sai tänä vuonna mantelin ;)

Tässä on se mekko :) 



Käytin mun veljen koiran ulkona saunottiin ja aloin laittamaan itteäni. Kiharsin hiukset ja meikkasin normaalia enemmän. Joskus kuuden aikaan meillä oli jouluruokailut. Ja alku- ja pääruokien jälkeen saatiin avata lahjat. Suurin lahja oli tää MacBook Air, sen mainitsinkin jo edellisessä postauksessa, mutta kiitos edelleen kuuluu papalle :) Ja se pehmuste pussi tälle koneelle, joka käytiin silloin äitin kanssa ostamassa on myös mun yksi joululahja.

Mun pikkuveljeltä sain tän hajuveden!

Ja isoveljeltä tällaset Vanssin kengät, jotka tulee myöhemmin postissa, kun liikkeestä oli loppunu koot.


 Perheeltä Hilfigerin T-paidan, Guessin tollasen pitkähihaisen, sekä Apartista korvikset.




Mun kummitädiltä sain tietyn summan rahaa, jotka oon oikeestaan jo käyttänyt vaatteisiin. Ja sain myös mun toisilta isovanhemmilta rahaa, jolla voin ostaa jotain mieleistä :)

Hyvää joulua kaikille <3 :) 

7 kommenttia:

  1. miksi asutte puolasaa? ootteko siellä ihan pysyvästi? tosi kivoja lahjoja!:)

    VastaaPoista
  2. tais tampoonit unohtuu listasta ;)

    VastaaPoista
  3. Minkä kokoiset noi kengät on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tai jos meinasit sitä toista kokoo ni 5.5 US men ja 7 women koossa

      Poista