lauantai 2. marraskuuta 2013

Noniin tosiaan nyt voin vihdoin kertoa sen mitä mulla oli suunnitelmissa tännekin. Lähdin tosiaan Suomeen perjantaina yksin. Lensin Wroclaw-Varsova, Varsova-Helsinki. Helsingistä mun veli tuli hakemaan mua. Seuraava kohde olikin se miksi en voinut paljastaa, että olen Suomeen menossa. Menin yllättämään mun parasta kaveria Erikaa. Kertomatta mitään etukäteen olin sen oven takana. Oltiin sovittu kaikki etukäteen Erikan äidin kanssa. Yllätys meni ihan täydestä!



Suomessa vietin viisi päivää. Pari yötä olin kotona ja muuten sitten Erikalla. Näin muutamia mun kavereita, mutta pääasiassa vietin aikaa Erikan kanssa, koska senhän takia Suomeen tulin. Oli kyllä kiva käydä kotona ja ylipäätään Suomessa. 

Poneja ridasi muutaman kerran pari tyyppiä tallilta sillä välin.

Keskiviikkona lähdin aamulla aikaiseen junalla Tikkurilaan, josta otin taxin lentokentälle. Lensin ensin Helsinki-München. Saksassa jouduin odottamaan n5-6h, ennen kuin lento lähti Wroclawiin. Matka sujui tosi hyvin. Vähän jännitti, kun ekaa kertaa piti tehdä vaihdot yksin, mutta se oli paljon helpompaa mitä kuvittelin! 

Heti torstaina aamusta jatkui treenit normaalisti, mulla oli koulutunnit molemmilla. Ainiin oon siis syyslomalla. Molemmat meni hyvin. Michaan sain tosi hyvän otteen lopussa. 

Perjantaina mulla oli molemmilla estetreenit. Antonilla meni normaaliin tapaan. Hypättiin ehkä 105cm, maksimissaan 110cm saatto olla joku este. Hypättiin erilaisia linjoja ja sarjaa, jossa oli pitkä kahden askeleen väli. 

Michaan oon tosi tyytyväinen. Sain siihen nyt sen otteen mikä mulla joskus oli sen kanssa, mutta se vaan välissä katosi jonnekin. Saan kiittää siitä mun valmentajaa, joka on auttanut mua niin paljon Michan kanssa! Nyt sain ratsastettua  oikeesti takajalat alle esteillä ja hyvän tuntumat suuhun. Micha luotti mun ratkaisuihin ja mä sen. Michan kanssa hypättiin n. 100cm (105cm)




Tänään olin maastoilemassa poneilla. Ja sen jälkeen mulla oli estetunti Marcinin yhdellä hevosella. Sellainen 5v tosi iso ja kiva heppa. Menin ensin vähän sileellä, jonka jälkeen aloitettiin hyppäämään. Hyppäsin n. 100-110cm. Se heppa oli alkuun vähän 'laiska', mutta heti kun pääsi vauhtiin, niin sen laukka oli jotain ihan käsittämätöntä. Hieno heppa kyllä oli :).











9 kommenttia:

  1. Voisitko tehdä oman postauksen Puolassa asumisesta? Esim. kouluarjesta, hevosmaailmasta ja tosta tallista muutenkin? Olisi kiinnostavaa kuulla, et miten erilailla ne asiat on siellä. Ja vielä: puhutko enkkua siellä enimmäkseen? Ja tosi kiva postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo pitää laittaa mietitnään oon vaan hirveen huono vertailemaan asioita ja sillai, mutta voin yrittää :) Ja joo englanniksi ja jos ihminen ei yhtään puhu englantia niin puolaksi sitten pakko sanoa jotain :D

      Poista
  2. Puhuuko sun valmentaja sulle mitä kieltä ? :)

    VastaaPoista
  3. Olin vklp iha sillee omg mitä jessica tääl tekee, ku sut killeril näin :D

    VastaaPoista
  4. io sä et tosissaa käytä sinistä ja punasta yhtäaikaa....

    VastaaPoista