lauantai 5. lokakuuta 2013

Olin keskiviikosta perjantaihin Varsovassa. Lähdettiin 7.45 koulun pihasta kävelemään juna-asemalle mun luokan kanssa. Sinne lähtivät myös 5-luokkalaiset. Junamatka kesti n. 8h, mutta se ei tuntunut ollenkaan niin pitkältä. Vietiin tavarat hostellille, jossa majoituttiin ja lähdettiin kiertämään Varsovan kaupunkia.

Torstai koko päivä kierreltiin museoissa ja vaikka missä Varsova Ghetto:ssa yms. Perjantaina mentiin aamulla kasomaan parlamenttia ja meille esiteltiin kaikki paikat ja mitä kukakin tekee yms.




 Lähdettiin vähän puolen päivän jälkeen takaisin junalla kohti wroclawia. Yleisesti ottaen oli tosi kiva reissu. Pari kertaa meillä oli pieni aika shoppailla ja mukaan tarttui yksi takki/paksumpi huppari, yksi pitkähihainen ja yksi toppi. Olin kotona puol kymmenen kymmenen välillä ja nukahdin ihan samantien.









Tänään mulla oli molemmilla kouluvalmennukset. Menin ensin Antonilla. Se oli ihan super ja päästiin tekemään tosi paljon juttuja. Sain Antonin liikkumaan tosi elastisesti.

Michakin oli paljon parempi mitä pitkiin aikoihin. Sen kanssa sai kyllä tosiaan tehdä töitä, samoin kun Antonilla. Olisi ehkä pitänyt ottaa Micha ennen Antonia, koska olin tosi väsynyt Antonin jälkeen ja Micha tällä kertaa vaati enemmän enegiaa. Ja tosiaan, kun ratsastin molemmat ponit peräkkäin ja vaihto lennosta. Ja Cashan kanssa ei mitään kävelytaukoja pidetä :D Yleisesti ottaen hyvä mieli tän päivän valmennuksista!












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti