torstai 24. lokakuuta 2013

Moikka!

Maanantaina oli estetreenit Michalla. Alkuun Marcin kantoi jotain juttua kädessä ja oli aikeissa laittaa sen Michalle. Katsoin alkuun, että joo Marcin haluaa laittaa Michalle rintaremmin, että laittakoot jos niin haluaa :D Mutta se ei ollutkaan mikään rintaremmi, mikä Michalle laitettiin. En tiedä mikä sen jutun nimi on, mutta siinä oli niinkuin tavallaan rintaremmi. Siitä tuli sellaset 'piuhat' mun käsiin, jossa oli nappulat päässä ja ne laitettiin mun pikkurillin ja nimettömän väliin. Siis samaan paikkaan kuin kankiohja. Sen tarkoitus oli pitää mun käsi vakaampana ja niin, etten pääse vetämään hevosta suusta. Koska oon oppinut ratsastamaan ehkä vähän liikaa taakse mielummin kuin eteen Michan kanssa. Alkuun niillä oli tosi outoa mennä, mutta loppuen lopuksi se helpotti ihan hulluna! Luotin Michaan paljon enemmän ja oli paljon helpompi lähteä kauempaakin hyppyyn! Kameraa ei ollut mukana, joten ette saa nyt kuvaa siitä sydeemistä, mutta jos joku tietää sille oikean nimen niin saa kertoa ;)

Varmaan ensimmäinen kerta, kun en oikeasti muista päivä päivältä mitä oon tehnyt ponien kanssa. Yleisesti tällä viikolla oon paljon maastoillut.

Eilen mulla oli estetreenit Antonin kanssa. Tulin aluksi kentälle ja näin vain kaksi estettä ja mietin, että mitköhän me tänään tehdään kahdella esteellä. Oli kuitenkin ehkä yhdet maailman parhaista estetreeneistä. Aloitettiin ihan vain puomeilla ja erinnäköisillä harjoituksilla. Sitten, mun piti koko ajan katsoa maneesin kattoa lähestyessä, niin etten saa katsoa estettä yhtään ja se nousi koko ajan. Tarkoituksena oli harjoitella mun painopistettä. Sillä, jos katson viimeiseen askeleeseen asti estettä, mun painopiste menee väärään paikkaan ja siitä ei pidemmän päälle hyvää seuraa. Loppuen lopuksi esteet olivat n 125cm

Tänään klippasin Antonin, sillä sillä on ollut ihan hirveä turkki! Niin paksu, että se on hikinen pelkästään tekemättä yhtään mitään. Taisi ponikin olla tyytyväinen, kun pääsi eroon turkistaan.

Viikonlopusta tulee vähän erilainen, mutta se paljastuu myöhemmin mitä mulla on mielessä, joten adios ;)

Hieno poni :)



8 kommenttia:

  1. Freejump Collier :)?

    http://www.ma-nu.fi/product_details.php?p=477

    VastaaPoista
  2. Oot kaunis! Miksi sun ponit ei oo enää Killerillä???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Olen Jessica Malin vuonna 1998 syntynyt tyttö. Alunperin Jyväskylästä kotoisin, tosin nykyisin asun Puolassa Wroclawissa perheeni kanssa. Kilpailen tavoitteellisesti kansainvälisellä tasolla kahden ponini kanssa kenttäratsastuksessa. Kirjoitan pääasiassa valmentautumisesta, kilpailemisesta ja arjesta täällä ulkomailla. Välillä postauksia tulee myös hevoselämän ulkopuolelta. Tervetuloa seuraamaan matkaani kohti unelmaa!

      Poista
    2. Toi on suoraan täältä blogista Jessican kirjoittamana.:) Eli Jessica asuu Puolassa, joten sen vuoksi ponit ei voi olla Killerillä. Tietenkin Jessica otti ne mukaan Puolaan!:)

      Poista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista