sunnuntai 20. lokakuuta 2013

hellouuu!

Torstaina mulla oli vähän erilainen tallipäivä. Mulla oli yhteensä kolme valmennusta, joista yksi Marcinin hevosella. Marcin halusi, että hypään yhdellä hänen hevosistaan. Heppa oli sellainen tosi leikkisä harmaa 5- vuotias. Alussa se oli tosi laiska, eikä halunnu liikkua eteenpäin ja kyseenalaisti ihan kaiken. Marcinkin sanoi, että alkuun se on aina tuollainen ja sille pitää näyttää miten asiat on. Hyppäsin sillä maksimissaan jotain 115cm. Oli kyllä ihan outoa mennä ison hevosen selkään, kun oon vaan noilla poneilla nyt ridannut. Ja se, että 115cm este kuinka pieneltä se sieltä korkealta näyttää, jos vertaa siihen, kun hyppään ponilla 115cm.

Heti sen nuoren jälkeen, mulla oli molemmilla koulutunnit. Voin sanoa näin ihan yleisesti, että molemmilla meni hyvin. Anton oli viimeisenä ja hyvin sujui tehtävät täydenkuun valossa! 

Perjantaina olin ilman satulaa maastoilemassa ja ottamassa vähän rennommin,. Aluksi mulla olisi pitänyt olla Michan kanssa sellainen kansallinen cross country- style kilpailu, mutta se peruttiin. Lauantaina Hyppäsin Antonilla kenttäkilpailuissa ainoastaan sen rataesteosuuden. Rata oli tosi hyvä lukuunottamatta 2 puomia, jotka tulivat alas. Toinen puomi oli ihan selkeästi mun syy, kun lähdin viimeiselle yliratsastamaan ja Anton päätti tehdä omanratkasun ja ottaa yhden askeleen lisää ja hyvä niin, mutta lopputuloksena puomi putosi ja ihan oikein mulle, jos sillä tavalla ratsastan. Mutta toinen oli vaan tyhmä pudotus, joka olisi voinut pysyä kannattimilla. Antonilta oli etukenkä lähtenyt irti, jonka huomasin radan jälkeen, toivottavasti saadaan pian uusi kenkä paikoilleen.

Esteradan jälkeen menin vielä syömään mun vanhempien kanssa ravintolaan. 

Tänään oli vapaapäivä ja tein koulujuttuja, kun muuten tän viikonlopun oon ollut vähän laiska niitä tekemään. Ja näin Haniaa.









9 kommenttia:

  1. Kuin korkee toi heppa on? :) ja onko sulla yhtään sellasta päivää, millon sun ei tarvitsis tehdä välttämättä yhtään mitään

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kyllä yhtään muista :D ja no aika harvoin!

      Poista
  2. Että sä oot kaunis! :o

    VastaaPoista
  3. Miks et enään pidä sun heppoja Killerillä??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koska tallimatka olis hieman liian pitkä :D

      Poista
  4. Jessica: Sä varmaan tunnet Wilma Malinin on sun sukulainen:) Se on mum luokalla ja on mun paras kaveri ja käy välillä ratsimassa mun heppaa:D

    VastaaPoista