sunnuntai 29. syyskuuta 2013

lyhyt postaus kuulumisista

Pahoittelen etten ole ehtinyt kirjoittaa.. :( Viikko on menny tosi nopeasti ja paljon on tapahtunut, vaikka mitään ei ole tapahtunut. Sellainen tunne mulla nyt on. Hevosten kanssa tällä viikolla ei tapahtunut mitään ihmeellistä. Joten nyt tässä postauksessa ei ole oikeen mitään tiettyä aihetta ja kerron vähän mistä sattuu.

 Tiistain, keskiviikon ja torstain ratsastin itsenäisesti koulua. Perjantai ja lauantai oli vapaata poneilla. Mulla ei ollut siis valmennuksia tällä viikolla laisinkaan. Tuntuu ihan oudolta, kun mulla nyt on kaikki valmennukset kotitallilla ja niitä on joka viikko vähintään yksi tai kaksi, että nyt ei ollut ollenkaan. Suomessa ollessani tämä olisi ollut normaali viikko.

Perjantaina mulla oli sosiaalista elämää olin mun kaverin Hanian kanssa. Käytiin kahvilla ja tultiin siitä sitten meille ja hengailtiin vaan.  Lauantaina oli aika kiireinen päivä. Nukuin todella pitkään varmaan 11 asti, koska mulla oli niin paljon univelkoja, kun arkena ei ole vaan aikaa koulun ja hevosten rinnalla nukkua. Sitten lähdettiin kaupoille, sillä meillä oli paljon ostettavaa vielä tänne taloon. Itse ostin mm. erlaisen päiväpeiton ja tyynyt. Ja -50%  alennuksesta löysin sellaisen kivan perus valkoisen kaulahuivin ja kivan kaulakorun. Ja saatiin meille vihdoin se tulostin myös, joka tarkoittaa sitä, että taulut mun seinällä on saanut kuvat!
Samalla reissulla käytiin ottamassa musta kuva bussikorttia varten. Illalla mentiin vielä syömään koko perhe yhdille suomalaisille, jotka asuu ihan kävelymatkan päässä meistä.


Oon nyt viikonloppuna tehnyt mun liikunnan projektia, joka mun pitää esittää mun liikuntaryhmälle (8, 9 ja 10lk) tiistaina. Aiheena on koskenlasku ja siitä sitten kerron tiistaina ja tietysti englanniksi. Jos selviin siitä elossa selviin mistä vaan. Sain sen jotenkin valmiiksi. Ja tosiaan ainoastaan meidän 10 luokkalaisten tarvitsee tehdä tämä ja meidän koulussa on vaan mun lisäksi yksi toinen kympillä niin tuo vähän lisä kuumotusta, kun muut voivat vaan katsoa ja kuunnella.. :D

Tänään ratsastin molemmilla koulua. Anton oli yllättävän hyvä vasempaan suuntaan ei tarvinnut montaa kertaa vääntää, mutta sitten yleisesti joka asia piti sanoa kaksi kertaa ennenkuin voi vasta tehdä. Micha oli taas ihan super tänään. Pitkästä aikaa se oli kiva ratsastaa koulua, kun on vähän meinannut mennä överiksi koko touhu lähinnä mun osalta, kun en oo mihinkään tyytyväinen. Ehkä pari vapaata teki ihan hyvää.

Mulla on huomenna puolan kielenkoe ja yllätys unohdin mun vihkon kouluun, missä kaikki on. Mutta pakko yrittää lukea jotain vaikka google kääntäjän avulla.. Huomenna mulla on myös estetunnit molemmilla niin saadaan jotain eloa taas tähän blogiin.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti