maanantai 30. syyskuuta 2013

Estehyppelöt

Tänään hyppäsin molemmilla poneilla niinkuin eilen jo kerroinkin. Viikonloppuna meidän tallilla oli kansainväliset kilpailut ja siellä oli esterata sopivasti valmiina. Mun isoveli tuli eilen illalla tänne ja hänkin oli mukana tallilla, joten tällä kertaa äitikin sai katsoa osittain eikä pelkästään olla kameran takana ;)

Aloitin Michalla. Micha tuntui hieman väsyneeltä, vaikka sillä ei olekkaan ollut nyt hirveän rankkaa. Alku meni ihan okei, mutta sitten mulla hävisi rytmi ihan totaalisesti ja joko vedin vaan suusta tai jätin ponin ihan yksin. En vaan löytänyt kultaista keskitietä mihinkään. Pari epäonnistumista tuli, mutta sain todella hyviä vinkkejä Marcinilta. Ja myös yhdeltä kansainvälisen tason  ratsastajalta, joka oli jäänyt tänne kilpailujen jälkeen, joka oli samaan aikaan katsomassa mun valmennusta ja juttelemassa mun valmentajalle.  Hyppäsin jotain metrin kokoista rataa.

Antonilla meni ihan okei. Ei mitään erityistä. Hyppäsin jotain 110-115cm. Muutamia etäisyys kommellukisa tuli, mutta nekin esteet sitten omalla tyylillä.

Keskiviikkona lähden mun luokan kanssa Warsovaan kolmeksi päiväksi. Jos mulla on siellä yhtään ylimääräistä aikaa, voin yrittää postata sieltä käsin :)






2 kommenttia:

  1. Onko sulla iphonessa mikä malli ja paljon muistia :D Hienon näköinen paikka :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 4s ja öö en kyl yhtää tiiä :D ei hirveesti ku latasin sen iOS7 ni jouduin poistaa iha hulluna tiedostoja ja kuvia yms et sain sen ladattuu :D en tiiä mistä sen pystyy nähä?

      Poista