sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Erikoispostaus: ensimmäinen videopostaus!

Okei nyt oon ihan ylittänyt itseni ja tein vihdoin videopostauksen! Oon aina sanonu itelleni, että joo en tuu ikinä tekemään mitään videopostausta, mut näin pääsi käymään. Propsit kaikille, jotka ton videon jaksavat loppuun asti katsoa, nimittäin siitä tuli tosi pitkä! Ja ensimmäisenä ehdotettiin videopostausta missä esittelisin esim. mun vaatteita tai meikki/hius juttuja yms.

Eli siis aiheena on nyt: Miten meikkaan ja laitan hiukseni esimerkiksi kouluun.
Suunnitteilla on myös toinen video, jossa esittelisin mun lempivaatteita, kuulostaisko sellanen kivalta? :)

Kannattaa laittaa äänet aika lujalle, sillä toi kuuluu tosta kamerasta tosi hiljaa alussa varsinkin :(


22 kommenttia:

  1. kiva video, lisää vaa! ja oot tosi nätti :)

    VastaaPoista
  2. Toi video oli tosi hyvä, lisää vaan :) !

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva video! Tee vaan vaatteistakin videoo :)

    VastaaPoista
  4. joo vaatteistaki video ja oot upeeee varmaan mukavaki!:)

    VastaaPoista
  5. kiva video! ja vaatteistakin/tyylistä ois kans kiva saada! oot kyl niin kaunis!! ;D

    VastaaPoista
  6. Kiva video! Mulla on kanssa hiukset normaalisti semmoset ihan kiharat ja ärsyttävät, menee välillä niin hermo! :D Ois kiva nähdä joku kuva missä sun hiukset on sellaset ihan natural, ennen mitään kestosuoristuksia. :D Mutta jos teet seuraavan videon niin sellanen parannusehdotus olis, että voisit yrittää puhua vähän sujuvammin, kun välillä selitit jotain kauan tai et saanu sanoja mieleen ym. Sillon video ei kestäiskään niin kauaa. Mut tää oli tosi hyvä ekaks videoks! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei oo oikein kuvia niiltä ajoilta kun mulla oli ihan kiharat hiukset :( koska suoristin niitä niin paljon niin harvoin tuli otettua kuvia mun omilla hiuksilla :( ja varsinkin kun mun koneelta hävis pari vuotta sitten kaikki kuvat ja tiedostot niin en usko, että mitään kuvia on.. Mut joo haha tiiän jään aina lagaa ku selitän jotai ja sit hyppään aina aiheesta toiseen ja ääh :D mut kiitos kommentista :)

      Poista
  7. Tosi kiva video!:) Tälläisiä lisää!:) Oot ihan tajuttoman nätti!<3

    VastaaPoista
  8. Ihan taju kiva tää video !! Ja muutenki kiva ku postailet aika usein ja kerrot paljon kaikkee!:) t. helmi en jaksa kirjautua:D

    VastaaPoista
  9. Kiitos kaikille ♥ Kivoja kommentteja!

    VastaaPoista
  10. Kiva video ja tee ilman muuta joskus vielä tälläsiä! :>

    VastaaPoista
  11. Missä otit sun hiuksiin kestosuoristuksen?

    VastaaPoista
  12. Tosi kiva postaus ja näitä lisää! :D Oot myös tosi kaunis :) (himalajalla.blogspot.com liity jos haluut ;))

    VastaaPoista
  13. kantsii varmaa ottaa kulmaveitsel tuolta kulmien yläpuolelta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 'oho tähä tuli lovi XD' jos muistat ku käytin kerra kulmaveistä ;D ja heti seuraava kommentti mutsilta: -mitä sun kulmille ontapahtunu xd

      Poista
  14. sun hiukset... oon niiin kateellinen nuista :D ne on omaan silmään jotenkin niin täydelliset. :) voikun mullakin kasvais joskus .. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos ano <3 Hei mä oon kasvattanu noita ihan törkeen kauan ja aattelin aina et ei ne ikinä kasva, mut sit ku jossai vaiheessa en vaan miettiny niitä ja yritin hoitaa niitä vaan hyvin ni sit ne huomaamatta kasvo välillä ne katkes mut ne kasvaa uudelleen tosi hitaasti.. :D mut jos mullaki kasvo ni kyl sullakin ;)

      Poista
    2. mulla ei oikeesti vaan ikinä kasva:( fuskasin siis vähän ja otin pidennykset.. jotka on maailman rasittavimmat hoitaa.. :D argh

      Poista