perjantai 9. elokuuta 2013

lyhyet kuulumiset!

Eilen mulla oli lääkärille aika, sillä täällä on sellainen käytäntö, että oli sun urheilulaji mikä tahansa pitää käydä lääkärintarkastuksessa puolenvuoden välein. Ja lisäksi vain tietyt lääkäriasemat saa tehdä ne. Vaikka mulla on kansainvälinen lupa, niin en silti saa kilpailla täällä kansallisissa luokissa ellen tee puolalaista kansallista lisenssiä. Liitolta piti saada vahvistus, että mitä tasoa oon tähän mennessä kilpaillut kentässä. Ja edustan nyt kahta seuraa Laajavuoren Ratsukoita sekä Stragona Strzegom Sports Club? En tiiä kirjotinko oikein. Mut kuulun sen takia täällä seuraan, koska muuten mun pitäis maksaa paljon ylimäärästä jokaikisissä kisoissa mihin osallistun, jos en kuulu Puolassa mihinkään seuraan. Jokatapauksessa siellä lääkärintarkastuksessa mulla otettiin verikoe, paino, pituus, ryhti ja sydänkäyrä. Mulla oli kuulemma veriarvot ihan super :D Ja sit ne täytti siellä ne tiedot sellaseen korttiin, joka annettiin mun valmentajalle. 

Juu elikkäs niinkuin aikaisemmassa postauksessa jo mainitsinkin mulla on nyt viikonloppuna kahdet kilpailut, joista toinen oli tänään perjantaina. Tänään menin sellaisen cross country style kilpailun. Eli sillä periaatteella niinkuin esteissä tyyliarvostelu, mutta vain maastossa. Meni tosi hyvin ja Micha oli kivalla päällä. Otin vain muutaman verryttely hypyn, sillä lauantaina ja sunnuntaina on kenttäkilpailut, joten en viitsinyt ratsittaa Michaa hirveästi ennen viikonloppua. Rata oli onneksi aika lyhyt. Koko viikko on ollut aika kuuma ja ihanaa, että juuri tälle päivälle osui sade ja viileämpi ilma, jossa oli mukavampi ratsastaa. Rata meni puhtaasti. Itseä harmittaa hieman huolimattomasti ratsastettu kaarre viimeiselle esteelle, mutta muuten olen tyytyväinen poniin ja itseeni. Lopputuloksissa olin toinen! Luokan voitti mun valmentajan poika :D  Mutta hyvin ensimmäisiksi kisoiksi!

Illalla pesin Michan ja tein letit valmiiksi aamua varten. Heti aamusta on mun kouluosuus ja illasta sitten vasta rataesteet. Sunnuntaina maasto. 









12 kommenttia:

  1. Rakastan sun postauksia, oot hirmu nättikin, älä koskaan lopeta bloggaamista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha postaan niin pitkään kuin mahdollista ja motivaatiota on! nää kommentit saa aina motivaation kasvamaan! ja kiva jos tykkäät :)

      Poista
  2. jee. teethän sellasen postauksen ku meet kouluu ja kerrot siitä millasta sielä on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu voin tehdä ne tosin alkaa vasta ens kuun alussa :p

      Poista
  3. Onnea sijoituksesta! :) Myös tsemppiä tuleviin kisoihin! Sun hevonen on kyllä niin upean näköinen ^^

    VastaaPoista
  4. voi että, sulla riittää vanhana varmasti hyviä muistoja! pidä kiinni noista unelmsistas, ei ihan joka tytöllä ole tuommoseen elämään mahollisuutta :)!!

    VastaaPoista
  5. Hauskat noi Suomenliput tuolla jaloissa, mistä tollasta teippiä saa? :D Ite en kyllä vois käyttää kun en missään maailmalla kisaile :D Onnea sijoituksesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tehny ne ihan sinisestä ja valkoisesta jesarista :D joskus keksin idean taiteilla niistä liput :D ja kiitos :)

      Poista
  6. Sun elämäs on täydellistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no hevosten kannalta mulla on hyvät oltavat, mut toisaalta en nää enää mun kavereita tai vielä harvemmin kun ennen nyt kun oon täällä ja mul jäi poikaystäväkin suomeen ja kaikki muu! Joten on täs paljon ollu sellasta mikä ottaa koville, mut tää on mun unelma joka ottaa vaa veronsa. Toisaalta kun tää muutto ei mitenkään ollu mun päätettävissä ja jos olisi ollut en tiiä en olis varmaan pystyny jättää kaikkee suomeen jos ite olisin voinu päättää

      Poista