maanantai 12. elokuuta 2013

Kisapostaus!

Lauantaina herätys 6.20 ja siinä seitsemän pintaan lähdettiin ajamaan tallille. Mun startti oli 9.25. Tein Michalle sykeröt ja puunasin sen kunnolla. Koulu mua ei oikeestaan jännittänyt paljoa ollenkaan, sillä Micha oli kiva verkassa ja Marcin oli myös auttamassa. Rata oli tasanen ja olin suoritukseeni tyytyväinen. Marcin sano, että muuten hyvä, mutta viimeisellä ympyrällä, jossa olisi pitänyt ratsastaa eteen alas, niin Micha olisi saanut mennä vielä alemmaksi. Koulun jälkeen meillä oli pitkä odotusaika, sillä rataesteet olivat vasta illalla viimeisenä. Mentiin syömään ja Marcin tulee kättelee mua ja sanoo 'congratulations' Olin hetken iha et mitä tapahtuu mistä onnea? Olin siis voittanut kouluosuuden ja saanut huimat prosentit 75,56% !! virhepisteinä -36.66. Oon todella todella tyytyväinen tohon tulokseen! Nyt on uusi ennätys rikottu.  Mun ohjelmassa oli yhteensä kymmenen kasia :D Ja olin ihan selkeesti johdossa koulun jälkeen. Eikä kukaan voi sanoa, että joku tuomari vaan rento pisteiden suhteen sillä siellä oli muutamia just läpi päässeitä. (51-53%) Mut todellakin tyytyväinen oon sekä poniin että itseeni.

Täällä oli tosi hauskaa, sillä moni tuli kättelee mua jo koulun jälkeen. Sanoin aina vaan, että vielä on helppo hymyillä, mut jäljellä on rataesteet ja maasto.. :D Mua jännitti ihan sikana rataesteet en tiiä yhtään, et miks mut enemmän ku yleensä. Ja en yleensä oo mikään hirvee jännittäjä. Rata oli kuitenkin sen verran vaikea, että sai ihan keskittyä. Puhtaasti meni! Ja oon siitäkin ikionnellinen. Ja kiitos kuuluu myös Michalle, joka pelasteli mua ku ite sössin.

Sunnuntai aamuna oli jälleen aikainen herätys, sillä mun luokka starttasi ensimmäisenä. Maasto mua ei jäännittänyt kuin ihan vähän, sillä se oli muutens sama maasto kuin perjantaina ainoastaan 3 estettä lisää. Marcin autto mua lähdössä en olis varmaan selvinny ilman sitä, koska laitoin mun kellon päälle kun oli 30s aikaa lähtöön (laitan sen aina 10s ennen) koska luulin et se sano 10s ku se höpötti jtn puolaks, niin sitte Marcin sano niille, et oottakaa ja laitettiin mun kello takas oikeesee aikaa :) Meillä oli Michan kanssa tosi kivaa radalla, kun meno oli niin varmaa eikä mikään este tuntunut siltä etteikö yli mentäis! Micha veti maaston kunnialla lähdöstä maaliin puhtaasti, joka tarkoitti sitä, että VOITIN koko kilpailun! Ihan sairaan hienoo oli johtaa kilpailuu hyvillä pisteillä alusta loppuun. Menin siis kilpailuissa ponien helpon tasoo, mut oli avoin myös hevosille.

Kamera oli lauantaina mukana, mut arvatkaa kuka jätti muistikortin kotiin ?:D Hyvä mä! Mut äiti otti videolle sit puhelimella, ja teen jonkun videon rataesteistä ja koulusta myöhemmin! Ja ehkä löydän netistä meistä kuvia myös.

Illalla mentiin perheen kanssa ulos syömään. Toivottavasti, kun Anton tulee kuntoon niin meillä alkaa sujua yhtä hienosti, mitä Michan kanssa täällä! En muista sanoinko, mutta mulla on mahdollisuus startata täällä hevosten yhtä tähteä ponilla :)

Muutamia kuvia tästä päivästä (sori laatu joissain).










11 kommenttia:

  1. Jihaaaa oot vaa nii paras !!:*

    VastaaPoista
  2. onnee! Ansaitsit voiton!:) Ootko nyt suomes vai jossain muualla?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Siis oon ihan täällä Puolassa 'kotona' :D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. No ei oo ollu ainakaan suunnitelmissa.. Tai kun Antonilla olis pitäny mennä mut tuli niitä muuttujia, kun todettiin, että miten kipee se on.. Ja misul kisaan täällä kaikkia kivoja kisoja ja pidän hauskaa :)

      Poista
  4. Iso kiitos yhteisesti kaikille onnittelijoille! :) <3

    VastaaPoista