tiistai 6. elokuuta 2013


hellouuu!

Taas tässä on ollut vaikka minkä näköistä ohjelmaa.. En yhtään tiiä mistä alottaisin :D No oltiin muutama päivä sitten huonekalu kaupoilla (Ikea, Black Red White yms..) Ostettiin kotiin taas kaikkea tarpeellista. Itselleni hankin kellon ja kolme valokuvakehystä. Niin ja sit ostin mulle vielä pienen koriste tyynyn. Vielä kun sen kokovartalopeilin sais hommattua. Ainiin ja vielä se paras ostos! Tosiaan hankittiin meille uima-allas tai voiko tota sellaseks kutsuu, kun ei se oo periaatteessa allas? :D Mut jokatapauksessa ilman tota "allasta" tänne oikeesti läkähtyis, koska täällä on päivisin niin kuuma! Varjossa joku 30-37 riippuu vähän päivästä, joka tarkoittaa sitä että auringossa lämpötila nousee reippaasti 40 yläpuolelle. En yhtään ihmettele miksi kaikilla naapureillakin on sellaset :D 






















Maanantaina oltiin polkuveneilemässä perheen kanssa, koska mun pikkuveli halusi sitä jo pitkään. Se oli yllättävän raskasta! Mentiin sellasella "autolla", jossa kaksi polki ja kaksi sai vaan istua.



Maanantaina käytiin vaan taluttelemassa poneja, koska oli niin kuuma, että oli niilläkin mukavampi olla kun ei tarvinnut otsa hiessä vääntää töitä.

 Eilen ratsastin kevyesti Antonin (tai siis sen mukaan mitä on ohjeita annettu) Anton oli yllättävän mukavalla päällä. Alkuun piti muistuttaa mitä tarkoittaa eteenpäinpyrkimys, mutta loppuen lopuksi se oli tosi kiva ratsastaa.

Michalla ratsastin koulua kanssa. Juuri kun olin lopettamassa Marcin (mun uus valmentaja) tulee paikalle. Marcin ei ole vielä nähnyt mun ratsastavan, koska oli viikonlopun Sobotissa ja tuli tänään kotiin. Joten onneksi en ollut ehtinyt tehdä Michan kanssa mitään koulu rääkkiä, sillä Marcin katsoi vähän vielä mun perään. Ensin vähän sileellä ja sitten vähän esteitä. En ole hypännyt sitten Mantorpin kisojen jälkeen :D No hyvin kuitenkin sujui ja sain jo heti alkuun tosi hyviä vinkkejä! Kerroin sille, että Michan kanssa hyppään pieniä ja pidän kivaa sen aikaa mitä se mulla on ja Antonin kanssa mulla on sitten isompia tavotteita, kun kokonaan tulee kuntoon.
Tänään mulla oli ekat maastotreenit Michalla. Oli ihan sairaan kivaa molemmilla. Michallakin varmaan ollut jo ikävä maastoesteitä, kun oli koko treenien ajan hirvee meno päällä :D Kaikki hyppättiin mitä eteen laitettiin.  Outoa, kun normaalisti joutuu ajamaan vähintään 200km, että pääsee treenaamaan maastoesteitä ja nyt ne ovat tossa vieressä!

Meen nyt viikonloppuna kisoihin Michalla. Kisat ovat siis tässä kotitallilla. Menen kahdet kisat, eli perjantaina jonkun tyyliluokan, jossa siis pelkkä maasto. Lauantaina ja sunnuntaina on normaalit kenttäkilpailut eli lauantaina koulu ja esteet ja sunnuntaina maasto. Tänään käännettiin Marcinin kanssa kouluohjelma, sillä toi puola ei oo mulla ihan vielä hallussa :D








8 kommenttia: