torstai 25. heinäkuuta 2013

my day+ miljoona muuta asiaa


Muutama oli toivonut my day- postausta, jonka nyt lupasin tehdä. Valitettavasti se on mun päiväni pari päivää sitten, koska nää viimeiset päivät on menny ihan muuhun kun valokuvaamiseen yms. Tää nyt ei oo mikään huippu my day, mut saa siitä jotain varmaan irti.

My day- (Tiistai)

Heräsin siinä kymmen aikaan. Ihan ensimmäiseksi järjestelin mun huonetta mm. vein likaiset vaatteet pyykkiin yms. Söin aamupalan ja lähdin lenkille.

Olin n. 45 min lenkillä, tosin osa ajasta meni siihen, kun jäin poimimaan vattuja puskasta :D Mutta joo ihan vaan tollanen kevyt lenkki. 

Lenkkeilyn jälkeen kävin suihkussa ja menin hetkeksi vielä jatkamaan aamu-unia :D 
nukuin puolisen tuntia ja meillä ei ollut ketään kotona, ja mulle iski kauhee makeen himo, joten aloin leipomaan mokkapaloja. 




:p
Leivoin mokkapalat, mutta olin syönyt taikinaa sen verran, että ei tehnyt enää mieli yhtään valmiita mokkapaloja :D Topi tuli meille jonkun ajan kuluttua ja käytiin palauttamassa pullot kauppaan, ja käytiin myös pizzalla :D tosi terveellinen ruokavalio tona päivänä...


Sit tyyliin katottiin leffoja ja käytiin ajelee mopolla yms. ei mitään ihmeellistä.

Mulla on ollut tosi kivaa nyt olla vähän Suomessa.  Mun porukat ja pikkuveli oli viikon verran Abu Dhabissa, mut mä jäin Suomeen. Ne toi mulle ihan sika kivoja tuliaisia! tykkään Guess: in vaatteista tosi paljon :) Porukat tulivat sunnuntaina takaisin.




Olin sunnuntaina myös mun hyvän kaverin Netan rippi- juhlissa. Aamulla tuli kauhee paniikki, kun mulla ei ollut mitään mekkoa, koska olin pakannut kaikki jo puolaan ja ne olivat siellä muuttokuorman mukana. No ei siinä äkkiä kaupungille kävin ostamassa mekon samalla, kun ostin Netalle rippilahjan. Mulla kävi tuuri ja löysin mekon kerrankin kun sitä viime kädessä etsin :D Mekon löysin Spirit Storesta, oli vielä alennuksessa! Netalle ostin lahjakortin H&M:lle.
tässä mun asukokonaisuus

Eilen näin vielä mun parasta kaveria Erikaa, koska nyt tulee luultavasti vähän pidempi aikaväli ennen kun nään ketään mun kavereita ylipäätään. Ja tietty olin Topin kanssa koko päivän :)




Nyt olen Helsingissä moikkaamassa mun isovanhempia, ja illalla kone lähtee Puolaan. Siellä meidän Plääni on seuraava: Luultavasti huomenna mennään katsomaan tuleva talli, yritän ottaa mahdollisimman paljon kuvia. Lauantaina lennetään Ruotsiin ponien luokse, siitä pikkuhiljaa lähdetään Puolaan päin, kiropraktikon kautta. En tiedä millon saan nettiä käytettäväksi tai millon meille Puolan kotiin saadaan langaton netti, joten päivitän heti kun on siihen mahdollisuus. Tietty pystyn puhelimella jakaa Ruotsissa sitten netin mun koneeseen, koska mun liittymässä toimii netti kaikissa pohjoismaissa, mutta Puolassa ei toimi.

p.s mitä mieltä ootte uudesta bannerista :) ?

11 kommenttia:

  1. Tänne sitten myös teidän Puolan kodista kuva! :) Ja myyttekö Suomen talon vai pidättekö tyhjänä?
    Tsemppiä ponejen kanssa myös Puolaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kiitos :) ja tietty! Ei myydä Suomen kotia ainakaan vielä, mun isoveli joka on 18 niin asuu siellä nyt, mutta muuten on tyhjillä :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Voi ei sulle tulee varmaan kauhee ikävä sitä :((
      T. toinen ano

      Poista
    2. Nii tulee :( Mut kyl mä sitä vielä tuun näkee ♥ :)

      Poista
  3. Kiva tää uus ulkoasu :) ja tsemppiä ponien kanssa ja muutenkin :)

    VastaaPoista
  4. Tsempit ja terkut koko poppoolle! paljon rapsutuksia poneille, ja tsemppi potku sulle persuuksille ;)

    VastaaPoista
  5. käypä kommentoimassa mun kysymyspostaukseen!!!!???

    VastaaPoista