lauantai 22. kesäkuuta 2013



Moikka!

Päivät on mennyt tosi nopeasti ja tuntuu, että tunnit loppuu päivästä kesken. Tosiaan keskiviikkona mulla oli Michan kanssa koulu- sekä estevalmmenus. Ensin mulla oli koulua Ninan opetuksella, jonka jälkeen menin esittää kouluradan Sissin luokse toiseen maneesiin. Vähän niinkuin 'kilpailu' mielessä. Nina kehu mun kouluratsastusta. Sissi oli myös tyytyväinen mun rataan. Parin tunnin tauon jälkeen oli esteet. Eli tehtiin itsenäinen verryttely, jonka jälkeen ulkokentällä odotti rata, joka piti hypätä. Taas ns. kisa mielessä. hyppäsin n. 90-100cm radan Michan kanssa kahteen kertaan. Ensimmäisellä radalla oli vähän huono rytmi, mutta toinen oli tosi sujuva.

Torstaina mulla oli maastoestevalmennus Mantorpin maastoradalla n. 4km päässä. Meni tosi hyvin. Hyppäsin lähinnä P90 esteitä, koska meen kilpailuissa sitä tasoa. Muutaman yhden tähden esteen hyppäsin mm. coffinin.

Eilen ja tänään mulla on ollut vähän kevyemmät päivät. Oon mennyt pellolla koulua ja testannut uusia saappaita. Ne on iha hirveet vielä ratsastaa ennen kuin ovat pehmentyneet. Toivottavasti kisoihin viikon päästä ehtivät muotoutua. Antonia oon hoitanut ahkerasti ja juoksutellut. Anton on tällä hetkellä eri tallissa kuin Micha, koska ne ovat niin läheisriippuvaisia, että näin on helpompi.

Huomenna mennään niihin maastokisoihin tai harjoituskisat mitkä nyt onkaan. :)

Muutama kuva Tanskasta:












Ja sitten pari randomia:




Mun hiukset on kasvanu iha sikana !! :D 



8 kommenttia:

  1. kuka tuo sinun blondi kaverisi on?=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on johanna ja suomessa asuu! :'DDD

      Poista
  2. Hei olis tosi kiva jos voisit ottaa joitain kuvia paikasta, missä ponisi on nytten :) Vähän niinkuin viime kesänä otit, kun ponisi oli Ruotsissa, jookos :D

    VastaaPoista
  3. Onko pidennykset kuvas ku ei oo kauhee tasasesti leikatut hukset

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole pidennyksiä, ne on kerroksittain leikattu ni ei ne nyt ehkä oo tasasesti sillo :D mut toisaalta kallistan päätä taaksepäin

      Poista
    2. ano aivoja on sallittu käyttä, voi hyväluoja XDXD

      Poista