keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Kuulumisia!

Moikka!

Vihdoin pääsen postaamaan! Tosiaan on ollut vähän taukoa postaamisesta. Viimeiset päivät Suomessa meni niin nopeasti, että jopa unohdin kokonaan tän blogin :D Nyt oon taas Ruotsissa ja blogikin saa jälleen elämää. Joo maanantaina siis tultiin perille. Lennettiin Helsinki-Arlanda-Malmö. Helsingissä mun tietokonelaukku joutu pistokokeeseen ensin tarkastettavaksi, sen jälkeen jouduin purkamaan koko mun repun siinä turvatarkastuksessa, koska siellä oli jotain epäilyttävää. Luojan kiitos meillä ei ollut kiire, nimittäin siinä kesti ihan tuhottoman kauan. Ei ne sieltä mitään löytänyt kuitenkaa :D Ainii sen verran vielä, että mursin just sopivasti yhen varpaan pari päivää ennen lähtöä. Ja kahden varpaankynnet luultavasti tulee irtoamaan. Hyvä mä, menin jättää jalkani mopon alle... Vaikka yhdellä jalalla kinkkaankin, niin ei se ratsastusta haittaa ;)

Illalla ratsastin Michalla vähän kevyesti ilman satulaa. Anton sai vapaapäivän. Eilen menin Antonilla koulua, se oli aika laiska ja sitä ei kiinnostanut yhtään ja laitto kaikkeen vastaan. Töitä sen kanssa sain todella tehdä. Sen lisäksi oli hullun hiostava ilma. Kokonaan läpi en Antonia saanut, mutta hyvälle alulle. Michalla tein pitkän maasto lenkin.

Tänään olin hyppäämässä molemmilla. Tosin ihan pieniä, sillä en oo ite pitkään aikaan hypännyt, eikä ponitkaan ole olleet kuin suht. kevyellä liikutuksella. Molemmat oli tosi kivoja. Micha ehkä vähän liian innoissaan, mutta ei se menoa haitannut.

Mulla on viikonloppuna Tanskassa kilpailut. Michalla meen P90 ja Antonilla CNCP*. Kiva opetella Michan kouluohjelmaa sinne, kun sitä ohjelmaa ei oo millään muulla kielellä kuin Tanska. Siinä sitten opettelen sitä. :D






















13 kommenttia:

  1. Ihania kuvia!

    ~Juuli

    VastaaPoista
  2. Perhana kun tuo dislike on tuossa ekana nii meinasin sitä painaa :D onneks huomasin että se oliki väärä nappi xd

    Onko muuten mukavaa muuttaa "ulkomaille" :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, et ookkaan eka joka asiasta mainitsee voisin kyllä muuttaa niiden paikat :D no jaa silleen on tosi kiva ku oppii englantii hyvi ja ehkä vähän puolaa. Ja heppojen kannalta ihan super mesta, mut taas mun koko elämä on Suomes.. :(

      Poista
  3. Miten sun ponit ku sä muutat ulkomaille?

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia ja onko Micha edelleen myynnissä? :)

    VastaaPoista
  5. Hei, oon vasta vähän aikaa seuraillut blogiasi joka on mahtava! Haluaisin siis kysyä että oletko suomenruotsalainen ja muutitteko pysyvästi ruotsiin ja siis osaatko molempia kieliä yhtä hyvin? Ja sinulla on loistavat hevoset ja varmaan mahtavaa olla tollasissa hyvissä puitteissa!:):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :) Oon ihan suomalainen ja oon vaan nyt kesän treenaamassa Ruotsissa, emme siis muuta ruotsiin vaan Puolaan syksyllä. Ruotsia osaan jonkun verran lähinnä hevossanastoa jne :) Pystyn käymään valmennuksissa sekä ruotsiksi että englanniksi :)

      Poista
  6. Saanko kysyy et mitä sulle ja sun poikaystävälle käy kun muutatte pois :o ? eikö tuu aika vaikeeks olla niin pitkän matkan päässä toisistaan ?

    VastaaPoista