perjantai 17. toukokuuta 2013

Huhhu tänään oli koko peruskoulun viimeinen koe ja meni kaiken lisäksi hyvin! Koulussa on ollut aika hirvee viikko, meillä oli joka päivä koe plus sen lisäksi piti tehdä kaksi esitelmää. Nyt on hetkeksi ohi kaikki kokeet ja lukeminen yms!
        Oon nyt ollut reilut kaksi viikkoa ilman hevosia. Tää on ihan outoo, mulla on aikaa olla kavereiden kanssa ja rentoutua. Ei tarvii aikatauluttaa jokaista päivää. Outoa kuvitella, että elämä vois olla tällasta, sillä oon ollut niin kauan hevosten kanssa. Alkaa vähän olla jo ikävä poneja, mutta niillä on hyvät oltavat nyt Ruotsissa.  Oon tehnyt ihan sikana kaikenlaista. Kuvat mitä postauksessa tulee on vain murto-osa kaikesta! Tää viikko on ollut tosi lämmin. Huomenna käyn ostamassa päättäjäismekon :)

Maiju ja grillausilta!


arskaaaa!

Olli ja mä koulussa, huomatkaa mun swag hattu :P




Musta tuli longboarding girl !


mopoilua



You're the one person I could never let go of ♥

Mun uudet shortsit !

19 kommenttia:

  1. Ooks ysil vaik oot -98?

    VastaaPoista
  2. Mistä noi shortsit on?:)

    VastaaPoista
  3. jos oltais myyty mun poni ni sanoinki jo äitil et micha on tosi kivan näkönen, mut sit se poni jäiki meil viel xd

    VastaaPoista
  4. Hot girl olet! Seurusteletko? Juotko alkoholia ikinä? Tupakoitko?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :D seurustelen, en juo alkoholia enkä polta :)

      Poista
  5. Kauan sun ponit viel on ruotsissa? Mistä noi kuvat on? Koska meet ratsastaa Michalla tai Antonilla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ne Suomeen enää tuu. Noi kuvat on vähä jokapaikasta, suurin osa kännykäl otettu :D Ja olin tossa vähän aikaa sitten käymässä Ruotsissa :)

      Poista
  6. miten teijän suhteen käy ku muutat puolaa :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luulen että joko ne eroo tai sit pitää kauko suhdetta!!

      Poista
    2. eihän se nyt hyvänen aika heti tarkota että erota pitäis, joillakin se saattaa toimia se on ihan molemmista kiinni miten parhaaksi sen näkee!

      Poista
  7. Entä onko micha vielä myynnissä?

    VastaaPoista