tiistai 2. huhtikuuta 2013

En tehnyt pääsiäisenä oikeen mitään kummallista. Heppailin ja olin paljon kavereitten kaa. Pelasin oikeesti ekan kerra pleikkarilla mun kaverin Eemelin luona perjantaina.  Vaikka mulla on omakin pleikkari niin en ikinä pelaa sillä, siihen on vain Singstar. Loppuen lopuks kukaan ei halunnut pelata mun kanssa Black Opsia, koska olin nii huono :( Perjantaina menin vielä Netalle yöksi. Lauantaina käytiin päivällä yhdessä hoitaa ponit.

Eilen hyppäsin Michalla muutamat hypyt. Eihän siitä meinannut tulla mitään, kun poni oli niin innoissaan hyppäämisestä. Ei ollut pienintä epäilystäkään, ettei esteistä mentäisi yli, oli tyyli sitten mikä tahansa. 110cm oli yksi ristikko.
Sunnuntaina meen Killerille valmennukseen hyppäämään.

Ruotsiin lähtö myöhästyi viikolla, kun ekat kisat siirrettiin. Eli meen Mantorpin ja Uddenin kilpailut näillä näkymin. 13.4 lähdetään.

Ainiin värjäsin muuten tänään hiukset hetken mielijohteesta. Näistä tuli vähän tällaiset punertavan ruskeat. Tyvestä melko tummanpunaruskeat, mutta latvoista aika tummat.







2 kommenttia: