lauantai 23. maaliskuuta 2013

Pikapostaus ennen kisoihin lähtöä!

Joo eli tänään lähdetään ajamaan Ypäjälle. Mun kaveri Ilona otetaan kyytiin matkan varrelta hevosenhoitajaksi :). Ponnyakuten jakso on vihdoin tullut, siis se jakso mihin Micha pääsi mukaan.
Tästä linkistä pääset katsomaan jakson: http://www.svtplay.se/t/122051/ponnyakuten?tab=episodes&sida=1 Valitettavasti tohon ei saa suomenkielistä tekstitystä, koska tätä neljättä tuotantokautta näytetään tällä hetkellä vain Ruotsissa.

Tällä viikollakin sattunut ja tapahtunut vaikka mitä. Anton on riehunut tarhassa (yllätys) ja vetänyt uudelleen takajalan haavat auki, mitkä ehti juuri parantua niin, että siinä oli hyvä rupi. Alkuviikosta jalka oli vähän lämmin ja turvonnut, mutta liikutuksen jälkeen ihan hyvä. Sen lisäksi se oli TAAS kerran saanut riimunsa kaivettua tarhan ulkopuolelta itselleen tarhaan ja repinyt ja heitellyt niitä ympäriinsä niin, että niistä on lähtenyt kokonaan ne karvapehmusteet yms. :D

Tällä viikolla mulla ei oo ollut mitään valmennuksia. Oon mennyt maastossa, sileellä ulkokentällä ja tehnyt kaikkea muuta virkistävää ponien kanssa. Rakensin mm. parista risusta maahankaivetun maastoesteen ja hyppäsin sen muutaman kerran Antonilla.

Eilen menin suoraan koulusta ripsihuoltoon. Sen jälkeen jouduin käydä ostamassa itselleni uudet kollarit Intersportista, koska olin jättänyt mun kollarit koulun liikuntatunnilla Hippos-hallille :( Menin myös eilen omien ponieni lisäksi yhdellä Sessa-hevosella meidän tallilta. Oikeesti tunsin itseni ihan 10-vuotiaaksi :D. Olin niin pieni siellä selässä ja hevonen tuntui niin isolta ponien jälkeen. Ja vielä se et jouduin laittaa estesatulaan 2 kieppiä... Oikeesti oon aina tienny et oon pitkä.


Ainiin ja sain muuten mun viime jakson todistuksen. Oon ihan tyytyväinen kaikki numerot joko 9 tai 8, yksi seiska ainoastaan.

8 kommenttia:

  1. Haha se on niin outoo kyllä mennä hevosella ponien jälkee :D

    VastaaPoista
  2. Hahhah katoin tuon ponnyakuten jakson, mutta enhän mä mitään tajunnut kun ruotsiksi vetivät:DD Mut siis asutko sä ruotsissa, vai miten nää nappulat tuli ratsastaa sun poneilla, ja siis miks ne tuli? Hahh tulipas tyhmästi kysyttyä, mut olis kiva saada tietää:) Ihanat ponit sulla ja kaunis olit videolla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :D Asuin kesän Ruotsissa, koska treenasin siellä. Ja ne leiriläiset tuli sinne paikkaan missä mun ponit asu ni treenaamaan. Ja Anna (mun valmentaja) kysy, että voisinko lainata Michaa niille siihen ohjelmaan :) Ja kiitos :)

      Poista
  3. Missä kohti Micha näkyy?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En muista tarkalleen ku se näkyy muutamissa eri kohissa. Kelaa niin löydät varmasti :)

      Poista