torstai 17. tammikuuta 2013

Mulla piti olla eilen Sanna Backlundin estevalmennus molemmilla poneilla, mutta se meni vähän sivusuun, kun sain elämäni ensimmäisen oksennus taudin. 
Tänään en mennyt vielä kouluun, mutta kävin kevyesti liikkuttamassa ponit. Anton oli yllättävän mukavalla päällä alusta asti, hyvä niin, sillä en olisi jaksanut tänään yhtään asioiden hinkkaamista. Michan kanssa olin kevyellä maastolla. Viikonloppuna meen varmaan puomeja tai jotain pieniä esteitä, koska en valmennukseen päässyt. Ja ainiin mun uus kypärä tuli vihdoin, johan sitä ollaan odotettu. Eli siis vakuutus korvasi mulle uuden kypärän, koska joku aika sitten, kun putosin Michalta pää edellä niin siinä meni sitten samalla kypärä vaihtoon. 
Tällainen kypärä tuli :) 








3 kommenttia:

  1. Mikä turvaliivi sulla on maastoradalla? Ja onko sulla jotkut olkapääsuojat tai niskatuki ym? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on normaali palaliivi, jonka päällä mulla on se Air Jacket- turvaliivi, joka täyttyy, jos putoan. Ja sit mul on myös olkasuojat :)

      Poista