torstai 24. tammikuuta 2013

Moi! 
Taas on ihan hirveen pitkä aika, kun viimeksi kerkesin päivittää blogia.. 
Oon tehny hirveesti kaikkee lyhyessa ajassa. Oon käyny mm. shoppailee, uimahallissa, ravintolassa, ollut kavereiden kanssa ja kaikkee muuta mukavaa. Ja tottakai treenannu tosi paljon. 
Antonin kanssa oon vääntäny aikalailla koulua ja miettinyt pääni puhki, miten se sujuisi paremmin. 
Michalla oon revitellyt maastossa ja mennyt lähinnä vain ilman satulaa.

Eilen mulla oli Stella Hagelstamin valmennus. Yleensä pääsen sinne vain yhdellä ponilla, mutta aamulla äitille laitettiin viestiä, että oli yks peruutuspaikka ja pääsisin Michallakin mukaan. Oon niin happy, kun oli Stellan valmennus. Olin niin paljon odottanut sitä, koska Stellalta saan aina niin hyviä vinkkejä varsinkin Antonin kanssa.

Alkuun Stella sanoi, että Anton on muuttunut paljon koko olemukseltaan, varsinkin kaulalinjastaan. 
Ja näki, että oon tehny sen kanssa töitä. tehtiin lähinnä perustyöskentelyä, sekä avoja, että sulkuja.  
Ongelma on nyt se, että työskentelymuoto tahtoo mennä liian syväksi ja sitä pitäisi saada ylemmäksi. Verryttelyssä on okei, että muoto on hieman luotiviivan takana. Anton meni ihan okei. Oon ihan tyytyväinen, mutta tyytyväisempi oon vinkkeihin mitä Stellalta sain. Ootan jo innolla, että pääsen työstää uusia taktiikoita Antonin kanssa.

Antonin jälkeen menin Michalla. Olin ihan yllättynyt ja samoin Stella. Micha pääsi yllättämään oikeen olan takaa positiivisesti.  Sen ratsastettavuus oli ihan eri luokkaa mitä on ollut.  Ihan kuin joku olisi vaihtanut Michan toiseen poniin. Mietin hetken, että onkohan se sairas tai jotain, että tää ei oo Micha, tai että se olisi unta. Saatiin Michalta tulemaan jopa liikettä lisättyy raviin!  Nyt keksin samalla mitä mun pitää tehdä juuri ennen kisoja. Edeltävänä päivänä käyn laukkaamassa täysiä maastossa, koska aina niiden päivien jälkeen se on ollut tosi kiva koulussa. Mulle ei tulisi ikinä mieleenkään tehdä näin normaalissa tilanteessa. Toisaalta en tiedä missä asioissa Micha toimii normaaleilla periaatteilla :D.  

Lauantaina on aamusta lähtö taas Lapinlahdelle. Anna Hassö tulee valmentamaan. Äiti on aluepäivillä Kotkassa, joten menen yhden Pian kanssa sinne. 







Oisin halunnut saada Stellan äänen mukaan, mutta en tiiä miks en saanut sitä videolle. Samoin kun laitoin musiikin taustalle, niin en kuullut sitä ennen kuin latasin sen Youtubeen. Mutta yritetään kestää tämä.



Loppuun vielä tämmöinen pieni haaste :) 

1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 asiaa itsestään

1.  Mun suurin haave on päästä isona olympialaisiin ja oon valmis tekemään sen eteen kaiken.


2.  En oo luonnostaan hyvä koulussa.



3.  Vihaan kirjoja, lukemista ja opiskelua.

4.  Mulla on aina kylmä. 

5.  Rakastan shoppailua yli kaiken. 

6.  Vihaan äksdee hymiötä XD <-nään silmissäni vain punaista, kun joku laittaa kyseisen hymiön.

7. Mulla on luonnostaan todella kiharat hiukset enkä selviäisi, jos mulla ei olisi kestosuoristusta.

8.  Joudun herää joka aamu 5.45, koska mulla on kouluun niin pitkä matka.

9.  En osaisi kuvitella itseäni  harrastamassa ratsastusta silloin tällöin, koska kilparatsastus on mun juttu!

10.  Oon huono laulamaan, mut silti laulan aina ku oon yksin.

11.  Oon ollut joskus blondi O.o

2. Seuraavaksi vastataan haastajan esittämiin kysymyksiin

1. Mikä on sinun lempivarustemerkkisi a.) hevoselle b.) ratsastajalle c.) vapaa-ajalle.
a) Bucas b) Kingsland c) Guess (mulla ei kyllä oo kuin 1 Guessin paita :D)

2. Mistä sinulle tärkeästä esineestä olisit valmis luopumaan (puhelin,läppäri,polkupyörä jne.)? Perustele.
Hmm varmaan pyörästä, koska pystyn myös kävellä.

3. Millä kolmella adjektiivilla voisit kuvailla itseäsi ?
Iloinen, huumorintajuinen ja motivoitunut

4. Nimeä 3 vuoden 2013 tärkeintä tapahtumaa.
PM-kilpailut,  ylipäätänsä tuleva kisakausi ja kesäloma.

5. Mihin kaupunkiin muuttaisit, jos voisit (myös ulkomaat) ?
En osaa sanoa tiettyä maata tai kaupunkia, mutta jonnekkin Keski-Eurooppaan hienolle hevostilalle, jossa pääsis treenaa ympäri vuoden.

6. Hemmottelu itsellesi (hieronta, kasvohoito) vai hevoselle (hieronta, osteopaatti) ?
Hevoselle hieronta.

7. Missä näet itsesi 3 vuoden päästä?
Opsikelemassa lukiossa ja treenaamassa/töitä tekemässä ulkomailla

8. Millainen on koulumenestyksesi ?
Ihan jees, riippuen vähän aineesta (ja opettajasta) 

9. Mitä on seuraavaksi ostoslistalla ?
Vaatteita, kampaajalla käynti yms. 

10. Mitä pelkäät ?
Pimeetä ja tulipaloa

11. Mikä on ollut viimeisin lomamatkasi ?
Joulu Pyhällä


3. Haastetun pitää keksiä uudet 11 kysymystä.

1.  Tuntuuko joskus siltä, ettet jaksaisi lähteä tallille ? 
2.  Minkälainen on unelmiesi hevonen ? 
3.  Mitä haluat tulevaisuudeltasi? 
4.  Miksi kirjoitat blogia? 
5.  Mitkä ovat ensi kesäsi suunnitelmat?
6.  Harrastatko muuta kuin ratsastusta? 
7.  Haluaisitko matkustaa jonnekkin? Minne? 
8.  Mitä pelkäät? 
9.  Mikä tekee sinut onnelliseksi? 
10. Mikä piirre ärsyttää ihmisissä? 
11. Haluaisitko ratsastuksesta ammattisi?

4. Haastan seuraavat blogit tekemään samaisen haasteen minun laatimilla kysymyksillä.

4 kommenttia:

  1. Mihin lukioon aiot hakee ku etkö sä oo ysil? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon, öööääää no totaa se on vähä auki ku voi olla, että meen ulkomaille kansainväliseen lukioon.. Mutta jokatapauksessa haen myös Jyväskylän lukioihin. Aattelin hakee varmaan ensisijaisesti cynkkarille tai seppään. En oikee viel tiiä :D

      Poista