keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Tänään mulla oli koulussa tanssiaiset, päivällä ei tarvinnut mennä kouluun. Olin ihan hullun kivaa. Sori taisin sanoa edellisessä postauksessa, että ne on torstaina. Aamulla kävin ridaamassa Michan ja Anton sai vapaapäivän. Huomenna taas ratsastan Antonin ja Micha saa vapaapäivän.

Nyt ei ole vähään aikaan ollutkaan mitään heppapostauksia, koska yksinkertaisesti aika ei ole vain riittänyt päivittämiseen eikä ole ollut kameraa tallilla mukana. Tiistailta peruttiin Sanna Backlundin estevalmennus kovien pakkasien vuoksi, joka siirty ensiviikon maanantaille. En ole hypännyt sitten sairaalareissun jälkeen.  Oon tuupannut lähinnä koulua, sekä vähän myös maastoillut ja tehnyt tietty hankitreeniä. Ja Michalla puomeja. Viikonloppuna Ilona tulee meille ja nyt panostaudun ja tehdään yhdessä se tallipostaus, jonka lupasin. Kerrankin, kun on vapaa viikonloppu ja valoisaa ja lunta ja kaikkee niin on kiva kuvata. Heppakuvia tulee tietty myös!

Ja ainiin olin viime viikonloppuna la-su mun kaverin Helmin luona, jonka oon nähnyt kunnolla viimeks pari vuotta sitten! Kävin lauantai aamusta ratsastamassa ja menin bussilla Jämsään. Sunnuntaina kävin myöhemmin illalla ratsastamassa.

kuvia viime viikonlopusta!







  

  

1 kommentti:

  1. Osaatko sanoa, että kuinka paljon se teille maksoi kun olit ponien kanssa Ruotsissa? Ja miten sinne pääsit? :)

    Kyselen kun itsekkin joskus haluaisin ulkomaille valmentautumaan/töihin..

    VastaaPoista