torstai 1. marraskuuta 2012

Tän viikon oon ollut siellä TET:issä keskussairaalassa. Joskus on ollut tylsää, mutta pääosin ihan kivaa. Yhtä leikkausta pääsin nopeesti kurkkaamaan lasin läpi, mutta en mitään muuta sen suurempaa oo päässy näkemään/tekemään.



Oon aina halunnut saada ripsienpidennykset, mutta en oo saanut aikaisemmin, koska ne on niin kalliita. Yks päivä kysyin vaan tallilla Emmalta, että missä se käy laitatuttaa ripsiään. Ja kuulin, että yks nainen tekee niitä tosi edullisesti sivutyönä, joten sain luvan äitiltä ottaa ripset! Kävin tiistaina ottaa ne, ja musta ne on ihan sika kivat. Niissä on myös sellaset vaaleenpunaset timantit :) Kuva tulee joskus.

Keskiviikkona ratsastin ekaa kertaa koulua pitkään aikaan. Menin tyypilliseen tapaan ensin Antonilla. Ei edes mennyt ihan niin huonosti kun olin odottanut. Alkuun meillä ei ollut mitään yhteistä säveltä. Ihan loppuun sain jo Antonia vähän mun avuille, muuten meno oli aika takkuista.
Micha taas ei oikeen ravannut kunnolla ja oli aika jännittynyt, mutta paljon helpompi ratsastaa loman jälkeen kuitenkin kuin Anton.

Loppuravailua eteenalas Antonilla. (Meno ei oo mitään parasta, koska edelleen eka kerta kun ratsastan loman jälkeen koulua)
video



Tänään Anton oli jo paaljon parempi. Sain kivoja pätkiä tehtyä. Antonillakin kesti hermot tänään yllättävän hyvin. Tein lähinnä ympyrällä töitä. Taivuttelin Antonia joka suuntaan ja sain sen taivuttelulla aika pehmeäksi hetkittäin. 





Michalla taas menin ilman satulaa. Halusin vaan saada Michan ravaamaan selän läpi. Ratsastin pehmeellä tuntumalla ja annoin Michan mennä tosi pitkänä alkuun, jotta se rentoutuisi oikein. Hetken verryteltyäni annoin Michan laukata ympäri maneesia aika lujaa molempiin suuntiin. Poni oli ihan innoissaan koko jutusta!
Samoin minä. Loppuun sain super hienoa ravia tulemaan. Micha sai tosi hyvin paikat auki pikku laukkailusta.

Viikonloppuna mun kaveri tulee kuvaamaan mua, joten saan heppakuvia silloin. Ja toivepostaus tulee tässä lähiviikkoina :)

p.s Pakko laittaa tännekkin nää kuvat, jotka mun pikkuveli otti musta pari päivää sitten :)



2 kommenttia: