tiistai 16. lokakuuta 2012

Sunnuntaina kaverini Elisa oli meillä yötä. Maanantaina aamusta lähdettiin Elisan ja äitin kanssa tallille, koska mun piti siivota hevosauto ja laittaa se talvikuntoon. Moikkasin myös Antonia ja Michaa, kun ne oli ulkona.
Tässä turha video Maanantai aamusta.





Maanantaina lähdin kaupungille Toisen kaverini Piritan kanssa, katsomaan sille talvitakkia. Ostin samalla Sannille synttäri lahjan. Sanni on siis se kenen luokse Espooseen huomenna lähden. Ostin Sannille kolmet erinlaiset korvikset ja sellasen 'feikki ruston' plus sitten sellaisen vartalonkuorinta aineen.




Pirita tuli vielä illalla meille ja me katottiin sellanen kauhuleffa kuin Orpokoti. Oon nähnyt sen leffan joskus kauan sitten, mutta en oikeestaan muistanut siitä juuri mitään. Oon niin käsi kaiken tekniikan kanssa, etten saanut ladattua sitä leffaa mun koneelle, jotta olisin voinut ladata siihen suomenkieliset tekstitykset. Katottiin se leffa sitten englanniksi, mutta parempi vaan ettei ymmärretty puoliakaan niin ei myöskään pelottanut ihan niin paljoa.

kuva leffasta Orpokoti.

Tänään olin Jääskelässä, siis siellä talilla missä aloitin pienenä ratsastuksen. Se paikka oli muuttunut tosi paljon. No kuitenkin olin siellä, koska halusin nähdä  ihan pieniä kanin poikasia, joista yks on menossa mun kaverille. Ja sitten menin myös ratsastamaan yhtä Matti-ponia. Joo mulla on siis hevosvapaa loma 2 viikkoo, ja mitä teen ? Ratsastan. :D



Tänään tuli myös postissa mulle kaksi paitaa, jotka tilattiin joskus papan kanssa. Tilattiin sellainen punainen huppari ja valkoinen villapaita. Se huppari oli tosi kiva, mut se villapaita pitää käydä vaihtaa S-koosta XS:ään, koska se oli ihan teltta mun päällä :D. Tässä illalla väsäsin vielä Sannille kortin, josta tuli ehkä maailman hienoin. Ja nyt lähden tästä vielä iltalenkille, moikka ! -->



2 kommenttia:

  1. jos toi oli sellanen kemiallinen vessa niin toivottavasti et enää jatkossa tyhjennä sitä puskaan :) (esim leirintäalueilla on niitä tyhjennyspaikkoja)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis siellä on ollut nyt vaan vettä ku se on ollu likoomassa, että vedet vaan kaadettiin pois. Ois sen tietty voinu kaataa just sinne tyhjennyspaikkaan, koska siinä vedessä varmaan on vielä niitä kemikaaleja, mutta ens kerralla täytyy muistaa kaataa myös ne vedet muualle :)

      Poista