lauantai 13. lokakuuta 2012

Moikka :) Äiti oli ponien kanssa keskiviikkona klinikalla aamulla. Tehtiin ihan normaali tarkastukset mm. kuunneltiin sydän ja otettiin verikokeet. Ihan perustarkastus siis. Kaikki oli kunnossa. Molemmat poni jäivät siis lomalle kahdeksi viikoksi keskiviikkona.
 
 Mulla on nyt ollut aika paljon vapaa-aikaa, jollon oon ollut paljon kavereitten kanssa, shoppaillut vähäsen ja tehnyt kaikkea kivaa, mitä ikinä normaalina arkena en juuri ehdi tehä. Ostin keskiviikkona tämmösen kivan topin Spirit Storesta, kun se oli alennuksessa. Mua rupes ärsyttää se mun nutturaverkko mikä mulla on aina kouluosuudella, kun näin siellä alueiden välisissä SM:eissä kaikilla niin hienoja nutturoita, että jatkossa teen itekki hienon nutturan kouluradalle. Eli ostin sellaisen nuttura donitsin ja verkon, mutta timantti pinnit oli niin kalliita, että ehdin ostaa ne myöhemminkin. Alan kohta näyttää jo vähän kouluratsastajalta kouluosuudella ;)


 Olin torstaina myös käymässä kaupungilla ja mukaan tarttui myös H&M:ltä sellaset tummansiniset farkut, kun sai niin edullisesti. Ne on ihan sika kivat jalassa ja istuu tosi hyvin, mutta mulla ei ole kuvaa niistä nyt :(

Toppi Spirit Storesta

Netta & hampparit


Ens viikolla lähden Espooseen mun yhden parhaan kaverin luokse, jota en oo nähnyt pitkään aikaan. Sanniin oon tutustunut jo ihan pienenä, jollain heppaleirillä vuonna nakki ja muusi, jolloin ei pidetty toisistamme yhtään. Nyt taas ollaan ihan erottamattomat. Oon Espoossa keskiviikosta sunnuntaihin. Suunnitelmissa on ainakin mennä HIHS:iin :) Vietetään myös Sannin synttäreitä, toki vähän myöhässä :D

Kuva Sannista ! :)


2 kommenttia:

  1. Hahahha voi luoja :D t netta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori netta meijä pyöräily videot ei päässy tänne :((

      Poista