sunnuntai 28. lokakuuta 2012

200 lukijaa!

Vau en olis ikinä uskonut, että tää blogi saa näin monta lukijaa! Kiitän kaikkia lukijoita plus tietenkin niitä jotka lukevat anonyymeinä. :) Ja nyt lupaan, että teen sen erikoispostauksen, joka mun on pitänyt tehdä jo kesällä... Elikkä en muista enään mistä halusitte postauksen, joten ideoita? Varustepostausta en mielellään tekisi, koska oon yhden sellaisen joskus jo väsännyt, mutta kaikki muut ideat on tietenkin tervetulleita.

Olin eilen siellä Anteron luennolla ja oli kyllä tosi hyödyllinen. Tuli paljon mielenkiintoista tietoa sekä aiheesta, että aiheen ulkopuolelta. Sen jälkeen olin kattomassa pukuratsastuskilpailuja Killerillä. En osallistunut itse, koska ponit on ollut edelleen lomalla niin tuo olisi tullut vähän liian nopeasti loman jälkeen.

Illalla menin vielä mun kaverille Erikalle yöksi :) Aamulla katottiin iha huippu hyvä leffa, oisko sen nimi ollu joku Revi siitä. Sit käytiin ridaamassa yhdessä ja sen jälkeen oon ollu vaan kotona tekemättä mitään.
Ja ainiin mun villapaita tuli nyt postissa, ku se piti sillo palauttaa ja vaihtaa pienempään. Ja sitten olin myös tilannut tällasen bandeaun.






ja ainiin ihan super ihanaa ku on tullu lunta!!





P.s Kohta saa taas poneja alkaa liikuttamaan kunnolla, joten otan jonkun kuvaajan mukaan tallille ni saa tänne taas heppakuvia!

15 kommenttia:

  1. Tee teidän tallista postaus, tai sitten mitkä on Antonin ja Michan parhaat, ja huonoimmat puolet tms. :)

    VastaaPoista
  2. videopostaus sun tallipäivästä!

    VastaaPoista
  3. esittelypostaus teiän tallista :)

    VastaaPoista
  4. aika hot toi kuva t. talkkari tale

    VastaaPoista
  5. Bandeau, ei pandeau

    VastaaPoista
  6. haitko kenttäaluevalmennukseen ? Jos hait kummalla ponilla?? Vaiko koulu? Vai kenties este?? Vai haitko maajoukkueeseen ??? Jos hait niin missä lajissa

    VastaaPoista
  7. My day postaus ois kiva :) Eli sellanen elämä ilman hevosia päivä!

    VastaaPoista
  8. Jessicapostaus tai joku.......:P

    VastaaPoista
  9. Olen lukenut blogiasi jo jonkun aikaa ja pakko kyllä sanoa, että mukava lukea välillä jonkun vähän nuoremman, mutta kuitenkin oikeasti tavoitteellisen ratsastajan elämästä! Puhuit tässä kirjoituksessa siitä, että puhut hyvin ruotsia. Haluaisinkin kysyä, että onko itselläsikin suomenruotsalaisen tausta, kun nimesi ei ole ihan tavallinen suomenkielinen nimi, vai oletko oppinut ruotsin kielen alunperin jotain muuta kautta? :) Tsemppiä treenaamiseen, sitten kun ponit ovat palailleet lomaltaan normaalirytmiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Oon täysin suomalainen, vaikka nimeni perusteella en siltä kuulosta. Eli oon aloittanut ruotsinkielen opiskelun 7. luokalla ja muutamia kuukausia ennen ruotsiin lähtöä sain kotiopettajan, jonka kanssa käytiin hevossanastoa ja opeteltiin ääntämään ruotsinruotsia. Loppujenlopuksi opin ruotsinkielen suhteellisen hyvin ihan siellä Ruotsissa :)

      Poista
  10. Kaveripostaus tai sitten joku tee semmonen sun päivä tallilla kun kaveri tulee kuvaamaan ja selität siinä kaikki mitä aina teet ja kuvia ja videoita kun ratsastat :D

    VastaaPoista
  11. kaveripostaus ku aina selität jotai et yks mun kaveri ni ois kiva tietää sun sillei läheisimmistä tai niistä joitten kaa vietät eniten aikaa?

    VastaaPoista