perjantai 28. syyskuuta 2012

Viikonloppua odotellessa!

Huomenna lähdetään äitin ja ponien kanssa aikaisin aamusta ajamaan kohti Lapinlahtea, sillä sinne tulee valmentamaan se mun ruotsalainen valmentajani Anna Hassö! Tosi kiva nähdä Annaa :) Pelkäsin jo, etten pääse ollenkaan, koska olin kipeä.

 Mutta jooo, mulla oli eilen koulutunnit molemmilla poneilla. Menin ensin Antonilla. Nyt on ollut lähiaikoina Antonin kanssa ongelmia tossa kouluratsastuksessa, lähinnä treeneissä. Anton on vain keulinut yms. Eilen se oli niin ihana! Jo alusta alkaen. Tehtiin alkuun vastalaukkoja ympyrällä ynnämuuta. Sitten siirrtyttiin tekemään takaosakäännöksiä. Anton oli niissäkin tosi kiva. Lopussa tehtiin vielä sulkutaivutuksia molempiin suuntiin. Suvi sanoikin, että Antonilla oli tänään ihmeen hyvät hermot :D Oli tosi kiva tunti, sillä pitkästä aikaa pääsi tekemään kaikkia kivoja ja haastavia asioita!

Michalla kanssa tehtiin samanlaisia harjoituksia. En voinut oikeastaan keskittyä ratsastukseen täysillä, koska mua nauratti niin paljon, kun Micha vei mua ihan kuus nolla. Oli niin hassua, että Micha vie mua, yleensä se on Anton. Mutta hyvin meni Michallakin loppujen lopuksi. Alkuun oli hieman hankaluuksia takaosakäännöksistä, mutta kyllä ne lopussa sujuivat.

Tänään kävin köpöttelemässä molemmila ilman satulaa maastossa :) 
Ja hei muute oon niin tekniikan ihmelapsi tän bloggerin kanssa, että miten saan siis laitettua toisen tunnuksen myös mun blogin ylläpitäjäks niin saisin lisää kuvatilaa, jos joku haluis kertoo?:D

4 kommenttia:

  1. meet siihen sun bloggeriin, ja siitä blogin asetuksiin, (en tiedä että pitääkö sun tehdä uusi tili tmv.:D) ja siellä ihan alhaalla on 'lisää uusi kirjoittaja' :)

    VastaaPoista
  2. saat kuvatilaa kun meet googlaamaan '' picasa verkkoalbumi'' ja poistat sieltä kaikki kuvat!

    VastaaPoista
  3. Jessica,Jessica,Jessica Malin,on suomen ykkönen,ja kaikki tietää sen,Jessica,Jessica!! Tuli vaa tommonen mielee... :)

    VastaaPoista