maanantai 24. syyskuuta 2012

Päivitystä jälleen ! Aloitetaan torstaista. Eli sillon mulla oli Sanna Backlundin estevalmennus, johon menin siis vain Antonilla. Antsa oli alkuun aika räjähdysherkässä tilassa. Onneksi aloitimme kuitenkin puomityöskentelyllä.  Verryttelyhyppyjen jälkeen hyppäsimme ensin pienemmän radan ja sitten vähän isomman. Radat menivät tosi hyvin ja sain hyviä vinkkejä, sekä hyvää palautettakin.  Jatkossa tulen käymään siis Sannan valmennuksissa.

Perjantaina koulun jälkeen lähdettiin ajamaan kohti Niinisaloa. Ilona ja Wate-poni tulivat samassa kyydissä, sekä mun hevosenhoitaja Erika. Matkalla pysähdyttiin Parkanoon hakemaan ruokaa. Saatiin paras ehkä maailman paras idea, ja laitettiin kaikki samanlaiset (nolot) letit ja käveltiin vaan ihan pokkana sisään.
xd

Ponit majoittautuivat Niinisalon ratsastuskoulun tallissa viikonlopun. Perjantaina ratsastin illalla siellä.
Lauantaina oli vuorossa koulu- ja rataesteosuudet. Ratsastuskoululta meni reitti n. 2km kisapaikalle metsän läpi. Olin menossa kouluosuudelle ja kuulen puskasta kauheeta rytinää. Siellä oli irti oleva hevonen, ilman riimuja. En tietenkään voinut jättää sitä sinne metsään, joten siinä puolisen tuntia meni, että sain hevosen Antonin perään, sekä jonkun hakemaan sen hevosen pois. No vaikka myöhästyin aika paljon kouluverkasta, niin rata meni ihan hyvin. Olin ykkösenä kouluosuuden jälkeen. Rataesteet meni alkuun tosi hyvin, mutta kun olin tulossa toisiksi viimeiselle sarjalle ja Anton liukastui kurvissa, eikä uskaltanut enään lähteä hyppyyn. Toisella kerralla Anton ei suostunut edes lähestymään estettä. Hyppäsin verkassa kerran vielä okserin ja Anton hyppäsi sen tosi hyvin. No tais olla taas huonoa tuuria, mikä ei kyllä yllätä. 

Mutta aina jollekin huonolle on jotain hyvääkin, nimittäin sain mahdollisuuden startata Lotta Välimäen Desert Rock nimisellä hevosella. Starttasin tuttarissa. Kouluosuus meni ihan okei siihen nähden, että en ollut ratsastanut Rockylla kuin muutaman kerran. Prosentteja en muista tarkalleen, mutta vähän alle 65%. Rataesteet  ja maasto nollilla! Rocky oli niin kiva heppa! Sijotuin Rockyn kanssa neljänneksi kuudesta kymmenestäkolmesta ratsukosta.






Tänään menin koulun jälkeen ostamaan mulle talvitakkia ja sen jälkeen olin mun kaverin kanssa syömässä Subwayssä.  Mun mielestä tää takki on ihan sika kiva! :) 



p.s En saa Antonista lisättyä kuvia, koska mulla on täs blogis joku ihme kuvajuttu täynnä :o 
Yritän tehdä asialle jotain seuraavaan postaukseen! :)

17 kommenttia:

  1. mistä ostit ton talvitakin?:) Hieno!

    VastaaPoista
  2. Tuleeks Desert Rockista nyt sun uus heppa? :) Tai saat sä vaan treenata ja kilpailla sen kanssa? :)Ja miten sä sait kilpailla nyt sen kanssa ku et oo maininut tätä heppaa ennen blogissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lotta on mun hyvä kaveri ni sain mennä sen hepalla nää yhet kisat :)

      Poista
  3. Mulla kans kävi niin että kuvatila loppu. Kannattaa tehdä uus tunnus bloggeriin ja laittaa se myös blogin ylläpitäjäks niin taas toimii :) Jos tajusit :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. miten saan sen uuden tunnuksen mun blogin ylläpitäjäks ?:D oon tekniikan ihmelapsi :D

      Poista
  4. Millonkas oot kerinny hyppämään Rockyn kanssa kvaalit? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kvaali säännöissä on sillain, että jos mulla on kvaalit hevosten helppoon ja hevosella on kvaalit hevosten helppoon, niin saan yhdessä osallistua hevosen kanssa pienenmpiin luokkiin, vaikka yhdessä meillä ei olisikaan kvaaleja :)

      Poista
  5. Ootte nolojaa :DD Hei cool takki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo käveltii iha pokkana heseen kaikki kolme :D

      Poista
  6. Hei onnee sijotuksesta! Anton taitaa olla tosi herkkä poni? Harmi et sen kans kävi noin :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ja joo, Anton on todella herkkä ja vaikea poni, mutta mikä siinä on positiivista se opettaa ratsastajan ratsastamaan :)

      Poista
  7. Haitko maajoukkueeseen molemmilla poneillla? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En hakenut tällä kaudella kummallakaan ponilla kenttämaajoukkueeseen

      Poista
    2. Ruotsalainen valmantajani Anna Hassö käy säännöllisesti Suomeessa valmentamassa ja pidän enemmän Annan valmennus tyylistä :)

      Poista