perjantai 7. syyskuuta 2012

Joo elikkäs ponit rokotettiin keskiviikkona, joten ne ovat lauantaihin asti kevyemmällä. Lähdin tänään mun kaverin Ilonan luokse Jämsänkoskelle muutamaksi yöksi. Kerron vähän tästä päivästä :)
   
 Lähdin Jyväskylästä 18.15 bussilla. Nukuin suurimman osan matkasta, koska olin niin väsynyt. Ilona kävi ridaamassa sen oman ponin koulun jälkeen ja tuli sen jälkeen puolesta matkasta myös bussiin. Käytiin ensin K-marketissa ostamassa vähän ES:ssää !;D Näin myös pitkästä aikaa mun kaverin Anniinan sattumalta kaupassa! Käytiin heittää mun laukku Ilonalle ja lähettiin ostaa vähän karkkia. Hengailtiin hetki Ilonan kotona ja yksi Helmi soitti ja kysyi olenko Jämsässä. Käytiin yökkäreis Ilonan kanssa moikkaa Helmiäkin. Päätettiin, että lähdemme sittenkin ulos vielä hetkeksi, koska näin pitkästä aikaa Helmiä ja Anniinaa. Vaihdettiin vaatteet ja lähdettiin ulos. Tutustuin myös yhteen uuteen tyyppiin sillein ohimennen.

Ainii sitte mulle kävi myös yks ihan hirvee juttu :D Oltiin koneella ihan normaalisti ja yhtäkkiä mua alkaa sattuu ihan sairaasti jalkaterän keskiosaan. Ihan kuin se olisi krampannut tai jotain. Samantien kun se loppui, mun jalka turposi siitä kohtaa ihan hulluna, siihen tuli hirvee patti. Ihankuin se olisi ollut vaan nestettä täynnä koko jalka. Kylmättiin sitä pattia Ilonan kanssa
ja yritin vähän kävellä, jotta veri lähtisi kiertämään.


Turvotus tässä jo laskenut aika paljon!
Jäädytysoperaatio!

Tykkäättekö mun yöpuvusta :))



moi 




5 kommenttia:

  1. Hei eiks toi anniina oo se jolla oli ennen Fiona pystytkö linkkaa sen uuen blogin tähän ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep just se Anniina, mut mä en muista sitä osoitetta, joten kysyn sen siltä ja linkkaan sen tänne sitte =)

      Poista
    2. http://www.rataesteilla.blogspot.fi/

      Poista
  2. kunno jonnet mut oot iha sairaan kaunis♥ :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhah nii pitää vähä olla :D mut joo kiitos :)

      Poista