lauantai 25. elokuuta 2012

Moooi :) Tänään olin aamusta ratsastamassa, tosin tein vain kävelylenkin maastossa, koska tallilla oli kilpailut ja en voinut ratsastaa kentällä. Michan silmät ei ole nyt rähminyt todellakaan niin paljoa sen uuden silmävoidehöskän jälkeen. Huomenna  mulla on maastotreenit Keuruulla! Meen myös seuraaviin kisoihin sinne, koska siellä on aluemestaruudet. Mun piti valita Keuruu vai Lapinlahti. Lapinlahdella olisi ollut hevosten helppo, mutta toisaalta mun tää kausi kilpailujen kannalta ei oo mennyt ihan putkeen, joten meen tuttariin Keuruulle. Kattelin myös vähän estekisoja tänään tallilla ja näin aika paljon tuttuja.


Kauhee halu päästä itekki nyt kisaamaa!
Tallin jälkeen olin mun kaverin Erikan kanssa ja käytiin vähän valokuvailemassa ja juoruiltiin kaikesta ylläri. Sit illemmasta alkoi iso urakka, nimittäin heppa-auton tyhjennys...Ei hitto sitä tavaran määrää! Siinä menikin oikeestaan koko ilta. Mut on tosi kiva olla kotona pitkästä aikaa! :) Mun huone oli niin täynnä tavaraa et se näytti enemmän kaatopaikalta kuin huoneelta. Onneks oon saanut jo melkein kaikki tavarat paikoilleen. Aattelin jos tänään saan aikaseksi aloitettua kunnollisen bannerin tekemistä, niin lähiaikoina varmasti sellainen ilmestyy. Tää oli tämmöne pikapostaus mun päivästä, tässä vielä muutama kuva, mitä tuli otettua :)








8 kommenttia:

  1. Minkä rotuisia nuo ihanat hevosesi ovat?:) Pahottelut jos heidän rodut lukevat täällä jossain blogissasi ja kysyn tätä silti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anton on saksalainen ratsuponi ja MIchasta ei ole tietoo, koska se on ollu ennen villiponi, joka on otettu kiinni. Luultavasti siinä on jotain tinkeriä tms. :D

      Poista
  2. Voi miten kiva blogi! :)

    VastaaPoista
  3. Sää oot toosi nätti.:)Ja tää on tosi kiva blogi.

    Käy kattoon mun blogi jos viitsit. www.larijasuvi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) ja sullakin on tosi kiva blogi :)

      Poista