torstai 30. elokuuta 2012

Maanantaina menin tosiaan kouluun piitkästä aikaa! Oli tosi kiva nähdä kaikki kaverit yms. Mutta en nyt rupee jauhamaan koulusta sen enempää. Maanantaina ratsastin koulua Antonilla ja Michalla maastoilin. Tiistaina toisinpäin Michalla koulua, Antonilla maastoilua. Antonilla tein maastossa pieni muotoista laukkatreeniä, joka oli lähinnä mulle treeniä :D Koska päätin treenata mun reisilihaksia ja olla mahdollisimman kauan kevyessä istunnassa. 

Keskiviikko oli vapaapäivä, oisko ollu ensimmäinen kokonaan talli vapaapäivä sitten reiluun kolmeen kuukauteen. Olin mun kaverin Netan kanssa sillon. Nähtiin alkuun keskustassa. Näytin varmaan siltä et mun naaman edessä olis just rähjähtänyt pommi tai jotain, koska meillä oli viimeisillä tunneilla liikuntaa koulussa. Käytiin ensin keskustassa vähän varmistamassa sitä, ettei vaan pääse laihtumaan ja ostettiin Spice Ice:stä jäätelöt :) Myöhemmin mentiin Netalle, eipä me oikeestaa muuta tehty kun vaan chillailtiin, juoruiltiin ja oltiin koneella. Ulkona muutenkin sato, ni ei päässy edes ulos. 





Tänään menin koulusta kotiin ja odotin, että mun kaveri Erika tulee meille. Mentiin yhdessä tallille ja ratsastin molemmat ponit. Menin Antonilla koulua.. Heti alkuverkassa mun jalustimesta lähti sellanen kumilenksu ja sen seurauksena mun jalustin lähti kokoajan jalasta ja Anton oli aika kamalalla tuulella muutenkin. Ei siitä ratsastuksesta tullut mitään, ainakaan kauhean nättiä. No sitten menin  Michalla alkukäynnit maastossa ja sitten koulua ilman satulaa. Mun lihakset on ollut pari päivää nyt tosi kipeenä ja kurkku myös. Yleensä kun olen tulossa kipeeksi meen iha jumiin joka paikasta.. Toivon et pysyn nyt terveenä, koska haluun mennä kisoihi viikonloppuna ! 
Huomenna mulla on kuitenkin Suvin (mun kotivalmentaja) koulutunnit molemmilla poneilla. Oon hienosti harjoitellut mun tulevaa kouluohjelmaa.. Eli huomenna olisi ihan hyvä harjoitella se :D

Sori tässä oli vaan tämmöinen pikapostaus mun viikosta, koska mulla on tosi kiire ollu tällä viikolla  :(
Mulla oli tarkotus laittaa videopätkää, mut tää ei suostunu lataa sitä tänne, joten nyt vaan tulee muutamia kuvia. 






Loppuravit, eteenalas






7 kommenttia:

  1. Millä tallilla sulla on nää ponit nykyään? :) Näyttää polleparkilta kuvissa mut en ole varma...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon varmaankin unohttanu kertoa, että olemme nykysyin polleparkissa. Mutta polleparkista on kuvat otettu :)

      Poista
  2. Luki se jossain postauksessa :)

    VastaaPoista
  3. Mites on ponit suhtautunu uuteen talliin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tosi hyvin ! Maneesi on molemmille tuttu, koska siellä on ollut niin paljon treenejä mutta talli taas uusi. Hyvin on viihtynyt :)

      Poista
  4. Joo kiva haba ! :DD

    VastaaPoista