tiistai 24. heinäkuuta 2012

Oon ollut nyt Suomessa muutaman päivän, joten en ole kirjoitellut. Huomenna olisi lähtö takaisin Ruotsiin. Nyt mulla oli sopivasti aikaa latailla mun puhelimesta Norjan maastoradan estekuvat ja laittaa ne tänne. 

kuorma-auto saadaan torstaina korjaamolta ja seuraavat kisat olisivat nyt viikonloppuna. Antonilla menen hevosten metriä, eli samaa tasoa kuin ponien yksi tähti. Michalla menen H90, sillä mulla on sen kanssa tosi paljon aikaa nyt hakea luottamusta. Nyt kokeillaan treeneissä Michalle kolmipala kuolainta esteille, koska vaihdoin keväällä kolmipalasta  suoraan kumikuolaimeen ja se auttoi tosi paljon koulussa. Toivon, että entinen kuolain voisi auttaa esteillä, mutta koulussa pysyisi sama kuolain mikä nyt.

Olisin voinut aloittaa myös erikoispostausta, mutta mun oma kone on rikki ja korjaamolla. Eikä tähän koneeseen mikä mulla on käytössä saa ladattua mitään elokuvatyökalua tmv, koska tää on niin vanha. Kuvia kuitenkin saan ladattua tänne. 

Maastorata kuvina:

1

2

3

4

4, sivusta

5 A

5B

5C

6

7

8A

8B

9

10

11

12

13


14A

B

C

15

16

17A

B

C

18

19

20


8 kommenttia:

  1. Kuinka korkeita nuo maastoesteet ovat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suurin osa on maksimi korkeudessa eli 105cm, risujen kanssa saa olla 120cm.

      Poista
    2. Näyttää ihan sairaan isoilta :O 4. ja 5c:kin niin ei herran jumala :DD

      Poista
    3. Joo se oli kyl tosi iso rata!

      Poista
  2. Missä kaupungis sä tääl Etelä-Ruotsis oot?

    VastaaPoista
  3. Asun skurupissa, puolen tunnin matkan päästä malmöstä :)

    VastaaPoista
  4. onko nää siis mistä kisoista? Kummalla menit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin vastaa jessican puolesta eli nää oli PM-kisat Norjassa ja Jessica ratsasti Michalla. :)

      Poista