sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

Tänään taas menin koulua. Anton oli paljon parempi jo heti alkuun, mitä yleensä. Aina, kun oon sanonut, että Anton on ollut super, niin tänään se oli 10000x superimpi. En ole saanut sitä ikinä liikkumaan niin pehmeillä avuilla. Tunsin kerrankin selkään, kun sen askel oli pitkä ja lennokas. Tein suurimmaksi osaksi keskiravia. En ole koskaan aikaisemmin pystynyt istumaan siellä, tänään pystyin. Anton lähti keskiraviin jo siitä, kun nojasin vähän taaksepäin. Tuntuu, että joku ihme on tapahtunut yhdessä yössä. Onko mulla enää se sama poni ? En pysty edes täällä kertomaan miten mahtava se oli. Sen ajan, mitä Anton on mulla ollut, olen kerran ratsastanut sillä niin, että mulla on ollut tää sama tunne, nimittäin sen jälkeen, kun yksi kouluratsastaja oli ratsastanut sitä mulle. Ja nyt sain saman aikaan itse. Mä oon niin tyytyväinen Antoniin. Mietin jo, että voisin käydä jossain koulukisoissa !

Micha oli alkuun taas ihan hirvee, mutta nyt keksin mistä se johtuu. Oon aina oikeessa kierroksessa asettanut sisäänpäin ja vasemmassa ulospäin eli mulla on ollut aina tuki oikeessa ohjassa. Tällä viikolla mulla on ollut samalainen tuki molemmissa ohjissa tai enemmän vasemmassa eli päinvastoin. Micha on niin herkkä ja tammamainen, jos muutan jotain, niin se ei muka ymmärrä. Tein tosi paljon väistöjä, koska ne auttavat Antonilla, joten kokeilin Michalla myös. Loppuun sain Michan tasaisesti molemmille ohjille. Oon tyytyväinen myös Michaan tänään.

Anna tulee varmaan tänään yöllä Hollannista, joten ensiviikolle toivoisin muutamaa valmennusta, jos Anna ehtii, koska lähtee taas keskiviikkona Saksaan.

Talvi 2012


1 kommentti:

  1. Sun ja Antonin kuvan perusteella siellä näyttää olevan aika kylmä kesä :D

    VastaaPoista