perjantai 1. kesäkuuta 2012


Tänään mulla oli yhdeksältä aamulla maastotreenit Antonilla. Meni jo paaaaljon paremmin kuin eilen Dagstorpissa, mutta päätimme Annan kanssa kuitenkin etten lähde kisoihin viikonloppuna. Mun mielestä on fiksumpaa  treenata hyvin, kun se että lähtisin nyt viikonloppuna kilpailemaan.

Michalla oli koulutreeniä. Meni iha jees. Tehtiin alkuun ravi-seis-peruutus harjoituksia niin, että Micha ei ole yhtään kättä vasten. Ne onnistu tosi hyvin. Tehtiin sen lisäks laukka-ravi siirtymisiä, vastalaukkaa ja keskiravia. Anna korjaili mun istuntaa, koska oon vino. Vasemmassa kierroksessa istun hyvin, mutta oikeessa kierroksessa en. Oli hassun tuntusta, koska kokoajan oli tunne, että istun ihan vinossa, vaikka oikeasti istuin suorassa.

Menin vielä illemmalla yhdellä Annan 5-vuotiaalla hevosella maastossa. Oon muutaman kerran hakenut sen tarhasta, kun oon auttanut iltatallin tekemisessä. Sillä on vähän huono tapa, sillä se hyppii pystyyn, kun sen hakee tarhasta. Tänään se hyppäs ihan sairaan korkealle pystyyn, mutta onneks vielä tarhan sisällä ja kaatu selälleen ;s Villi tapaus!

Huomenna meen Annan mukaan katsomaan sen estekisoja. Otan sinne kameran mukaan, niin saan tänne blogiinkin jotain piristystä kuvilla(:


4 kommenttia:

  1. pystyisitkö tekemään videopostauksen sun päivästä joskus ? vai onko liian kiireistä ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pitää kattoo, voisin ehkä joku päivä (:

      Poista
  2. Mulla on ihan sama ongelma, oon oikeelle aivan vino :D Sitten kun on suorassa niin tuntuu ihan vinolta .

    VastaaPoista