tiistai 5. kesäkuuta 2012

Lauantaina ratsastin aamulla ponit ja sen jälkeen lähdin Annan mukaan estekisoihin.
Oli kiva olla vaan katsomassa kilpailuja pitkästä aikaa, eikä itse kisaamassa.
Anna meni kahdella hevosella 130cm. Ja toisella sijoittuikin.
Kilpailujen jälkeen Annan koira Alice tuli mulle hoitoon yhdeksi yöksi, koska Anna ei viitsinyt jättää sitä yksin kotiin.

Sunnuntaina ratsastin Antonilla maastossa ja kävin katsomassa uusia reittejä. Löysin yhden ihan sairaan pelottavan paikan, josta mun oli pakko kääntyä takasin kotiin, koska mua pelotti olla siellä :D
Michalla mulla oli laukkatreeniä yhden Malin- nimisen ratsuttajan kanssa. Laukattiin yksi sairaan pitkä laukkasuora, joka on varmaan kilometrin mittainen.

Tänään mulla oli maastotreenit jälleen. Anna ehdotti jos Malin menisi Antonilla maastossa, sillä Anna on sitä mieltä, että Anton kusettaa mua. Alkuun mua vähän pelotti antaa Anton jollekkin muulle ratsastettavaksi, koska mulla ei ollut mitään hajua miten Malin ratsastaa hevosia.

Isoinpana ongelmana on ollut se, kun Anton joutuu lähtemään kavereista poispäin. Anton yritti alkuun olla iha possu, mutta Malin sai Antonin menemään tosi hyvin! Menin Antonilla Malinin jälkeen ja se oli ihan super! Nyt se oli normaali itsensä pitkään aikaan. Oon tosi tyytyväinen, että Malin ratsasti Antonilla. Pitkästä aikaa mulla oli sellanen fiilis maastotreenien jälkeen, että tää on ihan sairaan kivaa. Sain taas tosi hyviä vinkkejä, miten mun kannattais ratsastaa Antonia, vaikka hetken jo ehdin ajatella, että mä en tule ikinä  saamaan Antonia enää maaliin maastosta. Nyt mulla on ihan toiset ajatukset. Jos Anton menisi seuraavissa kisoissa yhtä hyvin maaston kuin tänään treeneissä, olisin niin onnellinen!

Michalla hyppäsin yhden pienen radan maastossa. Muuten meni ihan okei, mutta mä en saanut Michaan tarpeeksi vauhtia ja tuli tosi outoja hyppyjä!

Pari kuvaa Annasta (:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti